Ehkä "hieman" turha G:
Miehesi pituus ja paino? :)
Minun 180 cm ja n.90 kg.
Kommentit (25)
vajaat 120 kg - aina ollut roteva, tavatessamme painoi 105 kg. Joten pikku elintasomasun sais kadottaa....kuulemma myötätunnosta mun raskauksista...
Kun alettiin seurustelemaan, oli 55kg. Yli 7v. lihottanut itseään akttivisesti ja 8kg siis lisää...On se niin väärin.
Tavatessamme oli pyykkilautavatsa. Voi niitä aikoja.:)
198 cm ja 100 kg.
Jepsjeps... ei se aina niin mee, että vaimo plösähtää lasten myötä. Meillä 2 lasta, minä reilussa kymmenessä vuodessa +5 kg, mies jotakuinkin +20 kiloa...
Tosin nyt olen miehestä saanut lenkkeilyseuraakin =) Ja onneksi tuota pituutta on, niin saa edes vähän kadotettua noita kiloja sinne varteen. Vaikka kyllä se uhkaavasti alkaa mahan ympärille vissiin kertymään enempi...
Turhauttavaa. Ei totisesti vaan naiset ole rupsahtavia.
tykkään vaan kaljuista miehistä joilla partaa ja kalja massua ja noita mieheltäni aina löytyny.
172cm ja 91kg.
joten kyllä pitkä ja hoikka on ...ihana:)
joten kyllä pitkä ja hoikka on ...ihana:)
168/100
181 cm / 90-91kg.
Tavatessamme painoi varmasti ainakin 10-15kg vähemmän; ihan pikkupoikanen. Nyt lisännyt massaa (lihasta) ja muuttunut mieheksi, ihanaa.
justiinsa kävi lauantaina vaalla, kun seisoin vieressä...
ihana harteikas mies ja karvainen! =D
Olen ehkä kade kun oma on 163cm ja 82 kiloa.
mutta hyväkroppainen nelikymppinen muutenkin.
183 cm ja alle 80 kg.
kylläpäs mieheni näyttää kevyeltä muihin verrattuna, vaikka urheilee älyttömän paljon ja on lihaksikaskin. No tosi timmi on kyllä. Vähän ärsyttävän täydellinen kroppa ;) (omani ei ole enää samaa "tasoa").
182/63
mieheni on mua viitisen senttiä lyhyempi, joten ihan hyvä vaan, että on rotevahko... tuntisin muuten itteni melkoiseksi amatsoniksi (kun en mäkään mikään keijukainen ole :D)
Joo ja kyllä ne miehetkin lihoo kun pääsee perhe-elämää viettämään ja pataruokien ääreen, laihojen poikamiesvuosien jälkeen.
On se varmaan joku 180 cm, pikkasen vois laihduttaa, ei mikään ylilihava mutta tollenen n.10 kilon painonpudotus vois tehdä terää. En tiedä mitä painaa tarkalleen. Urheilee.