mikä on suurin huolenaiheesi tällä hetkellä?
Olen todella surullinen, en tiedä kuinka tähän asiaan suhtautuisin.. Olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että jonain päivänä asun omistusasunnossa. Kävimme mieheni kanssa pankissa kyselemässä laina-asiaa ja selvisi, että maksuhäiriöistä huolimatta mies voi saada lainan jos hänellä on takaaja. Miehen vanhemmat ei voi kansalaisuutensa takia olla takaajia joten näyttää siltä ettei lainaa saada.
Kommentit (27)
ja asunto on vakuutena 70% lainasta. Siis 15% velattomasta hinnasta pitää olla säästöjä.
tuo on varmasti todella raskasta.
a) koska mies saa taas töitä, ettei menis talo alta
b) oma terveys, joka krakaa niin kamalasti, eikä kokeista ole löytynyt vielä mitään
yleinen ihmisten tunnekylmyys. Varsinkin suurilla työpaikoilla työnantajan häikäilemätön laman hyväksikäyttö. Laitetaan porukkaa kilometritehtaalle nauttien itse samalla korkeaa palkkaa johon tulee huimat korotuksen omien neuvottelujen kautta (kun itse päättää omasta palkasta niin hyvähän se on nostaa) ja samaan aikaan vaaditaan ammattiliitoilta maltillista tupoa.
Tämä voimattomuuden tunne kun asioita ei saada enään kuntoon niin että kaikilla olisi hyvä olla. Naurettavaa itkua valtionvirkamiehiltä kun Niinistö yrittää saada eduskunnan menoja karsittua eikä pikkujouluihin saa enään törsätä yli 20 000€. Hitto valtion virkamiehet on meillä töissä ja on ihan oikein, että teidänkin menoja karsitaan. Ne ei varmasti oo ihan pikkujuttuja joihin N nyt puuttuu mutta onhan se toki kauheeta kun pikkujoulubudjetti supistuu, yhyyy. Miten päästä valtionvirkamieheksi, kysyn vaan....
a) parisuhde
b) teinipojan koulunkäynti
c) veljen vaimon kuolema.
Ahistaa...