Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityisope soitti äsken.. Neuvoja koululaisen palkitsemiseen?

Vierailija
30.11.2009 |

Mun ylivilkkaala koululaisella on nyt käytössä leimajärjestelmä, ja jos hyvän käytöksen leimoja tulee viikossa tarpeeksi, kotona pitäisi palkita jotenkin. Erityisopen ehdotus oli uimahallikäynti viikonloppuna, no se nyt on mahdotonta, koska mulla on kaksi pientä, vielä kotihoidossa olevaa lasta jolle en hoitajaa saa, kun mieheni on yrittäjä ja kotona usein vasta kahdeksalta iltaisin, ja viikonloputkin töisää. Lisäksi poikani on joka toinen viikonloppu omalla isällään, jonka kanssa en tälläisitä asioista voi sopia.

Eli miten palkitsisisn koululaista, ilman mahdottoman vaikeaa järjestelemistä?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen adhd-diagnosoitu poika. Olen yh, toinen lapsi 1v3kk, isäänsä tapaavat joka 2. vkonloppu.

Isä ei panosta tollasiin asioihin meilläkään. Pienen kanssa ei uimahalliin tms lähdetä.

Meillä poika ehditti itse että mites olisi pizzailta sunnuntaisin, kun tulee lempiohjelma illalla ja tilattas kotiin pizzaa, itse valitsemilla täytteillä.

Tuo toimii meillä.

Pikkusisarus ajoissa unille ja iltapalaksi pizzaa ja lapsen lempisarja.

Vierailija
142/143 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen adhd-diagnosoitu poika. Olen yh, toinen lapsi 1v3kk, isäänsä tapaavat joka 2. vkonloppu.

Isä ei panosta tollasiin asioihin meilläkään. Pienen kanssa ei uimahalliin tms lähdetä.

Meillä poika ehditti itse että mites olisi pizzailta sunnuntaisin, kun tulee lempiohjelma illalla ja tilattas kotiin pizzaa, itse valitsemilla täytteillä.

Tuo toimii meillä.

Pikkusisarus ajoissa unille ja iltapalaksi pizzaa ja lapsen lempisarja.

Niin ja palkinnossa lisänä lätkäkortti-futiskortti tms korttipaketti, hinta 2,50e ja lapsi on onnesta soikeana :)

Se riippuu siitäkin mihin lapsi tyytyy, meillä tuo toimii. Joka vko ei palkita, 2 krt kuussa yleensä onnistuu tavoitteet täyttymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n esikoisen suurin haave olisi, että perhe olisi yhdessä...

Aika kurjaa ettei noin simppeliä toteuteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän