Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin juhlissa jossa oli mieheni ex-toinen nainen.

Vierailija
29.11.2009 |

Hyvin ne meni, ei kohtauksia kenenkään puolesta. Pientä vilkuilua puolin ja toisin mutta ei muuta.

Jokohan uskaltaisin luottaa sen olevan ohi mieheni osalta. Sen tiedän, että nainen olisi valmis jatkamaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo, että se on ohi niin uskotko sen tosiaan?! Ei ihme, että niin monilla miehillä on sivusuhteita, kun vaimot uskovat mitä vaan. Jos on pettäjä niin silloin on yleensä hyvä valehtelemaan muutenkin.

Vierailija
22/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kuinka moni nainen on vahingoniloinen sille petetylle naiselle.

Itse ajattelen, että elän elämän lähtökohtaisesti luottaen ihmisiin. Jos joku on niin paskamainen, että pettää minun luottamuksen, se on hänen häpeänsä.

Itseäni en ala syömään sillä, että pelkäisin koko ajan jonkun pettävän minua.

Kumman paljon naisten elämä pyörii miesten ympärillä. Ollaan oikein onnellisia kun luomakunnan kruunu pystyy valehtelemaan ja tyhmä nainen uskoo. Eiköhän näissä jutuissa ole tyhmä juuri se mies ja se nainen, joka toivoo voivansa satuttaa miehen vaimoa.

Jos mies sanoo, että se on ohi niin uskotko sen tosiaan?! Ei ihme, että niin monilla miehillä on sivusuhteita, kun vaimot uskovat mitä vaan. Jos on pettäjä niin silloin on yleensä hyvä valehtelemaan muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan