Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin juhlissa jossa oli mieheni ex-toinen nainen.

Vierailija
29.11.2009 |

Hyvin ne meni, ei kohtauksia kenenkään puolesta. Pientä vilkuilua puolin ja toisin mutta ei muuta.

Jokohan uskaltaisin luottaa sen olevan ohi mieheni osalta. Sen tiedän, että nainen olisi valmis jatkamaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että heillä oli suhde vai sen että on ohi?

Suhde paljastui. Ohi on, ei enää ylitöitä, omituisia työaikoja ja -matkoja jne.

ap

Vierailija
2/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on niissä katseissa, kohtaamisten pienissä eleissä. Jopa siinä ettei niitä eleitä ja katseita ole tai suoranaisesta kohtaamisten välttelystä.

Mieheni ja tuo nainen eivät ole enää samassa työpaikassa. Heidän suhteensa paljastui minulle vasta kun se oli ohi. Se mikä kiinnitti ekana huomioni, oli se miten mies kohtasi entisä naispuolisia työkavareita. Muita kohtasi samoin kun miehiä, mutta tämän naisen kanssa oltiin väkinäisen viileitä. No ja sitten ne tietyt eleet ja katseet joita en osaa selittää. Tuli vain sellainen tunne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin valitsemaan.

ap

Vierailija
4/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sait tietää vasta kun suhde oli ohi

-pistit miehen valitsemaan

????

Vierailija
5/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suhde varmasti ohi? Mies tekee töitä kotona sinun kanssasi eikä poistu edes ruokakauppaan yksin? Mistä tiedät että suhde on ohi vai mitä tarkoitat "katseilla?

Vierailija
6/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi kun asia paljastui. Siinä vaiheessa laitoin valitsemaan, joko minä tai muut.

Nyt uskon ettei muita (edes tätäkään naista) ole.

ap

Vierailija
7/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla juhlissa oli katseita puolin ja toisin. Ehkä enemmän naisen puolelta. Tiedän ettei mieheni ole nähnyt häntä pitkään aikaan.

Kyllä mä luotan ettei jatku enää. En oikein muutakana voi sillä en halua erota.

ap

Vierailija
8/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi kun asia paljastui. Siinä vaiheessa laitoin valitsemaan, joko minä tai muut.

Nyt uskon ettei muita (edes tätäkään naista) ole.

ap

Et olisi avautunut ellei edes pieni epäilyksen häivä olisi mielessäsi.

Vierailija
9/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun rakastajani vaimo. Mies jäi kiinni, mutta sai vaimonsa uskomaan että kaikki olisi jo ohi. Nyt vain tapailemme eri aikoihin ja valitettavasti paljon harvemmin. Myös aika lyhyen ajan kerrallaan (mm. lapsensa treenien ajan) sillä emme ota riskiä kiinni jäämisestä toiste.

Vierailija
10/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etenkin sen naisen näkeminen sai taas nousemaan esiin ne vanhat tunteet silloin kun asia oli vielä tuore.

Muuta en voi kun uskoa suhteen olevan ohi. Aika velhoja ovat jos pysytyvät tapailemaan. Miehelläni työ jossa olla ns. sorvin ääressä koko ajan, ei poistuta edes ruokatauoilla työpaikan neljän seinän sisältä.

Minä hoidan lasten kuskaukset harrastuksiin. Jos mies sen joskus tekee, tulee harrastuksen ajaksi takaisin kotiin.

No tottakai voi käydä hoitamassa homman jossain välissä. Eihän elämässä mikään ole varmaa.

ap

Vierailija
11/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vuosia toinen nainen, ja mies sai vaimon uskomaan ettei meillä ole enää mitään. No, lopulta mies jätti vaimonsa ja me olemme yhä yhdessä. Vaimo HALUSI uskoa niin paljon, että mies ei petä ja hänen sanaansa voi luottaa. Ja koko ajan pantiin, joka välissä missä voi;) Käytiin toki leffassa yms. myös, välillä enemmän, välillä vähemmän. Vaimo täysin hölmö, miksi mies lopettaisi suhteen kun saa kahdelta naiselta, eikä täydy valita kun vaimo uskoo kaiken?

Vierailija
12/22 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, ei enää ylitöitä tms.

Ei käy harrastuksissa kodin ulkopuolella. Tapailee harvakseltaan ystäviään. No siinä ei kannata valehdella kun voi jäädä kiinni. Minä tiedän työvuoronsa ja vapaansa/lomansa koska lista on jääkaapin ovessa.

Ei salaile kännyköitään tai sähköpostejaan.

Voihan se olla että olen taas se petetty vaimo, mutta voihan se olla etten ole. Toinen nainen joutui luopumaan.

ap

Vierailija
13/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidetään matalaa profiilia, välit miehen kanssa kohtuu luontevat joten lapset tuskin kärsii. Selvitetään asiat sitten kunnolla kun lapset vähän isompia tai jos meidän välimme muuttuvat kulissiksi. Jos hellyys ja kaveruus loppuu väliltämme, otan välittömästi eron sillä haluan lasteni kasvavan aidosti välittävässä perheessä (välitän kyllä miehestäni, mutta en ehkä niinkään luottamuksellisena rakkautena vaan syvänä ystävyytenä jossa on mukana leikkimielistä seksiä).

Nyt on hyvä isä ja hyvä kodinhoitaja, maksaa vuokrankin. Kannattaa pitää se vielä ;) Joku muu saa ottaa sitten "omakseen" kun minulla ei ole enää käyttöä.

Vierailija
14/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajani kanssa samoilla kekkereillä. Miehen vaimo on siellä deittinä ja ei meillä ole mitään vaikeuksia käyttäytyä julkisesti. Tykkään miehestä, mutta en ole niin rakastunut, etten kestä katsoa vaimoa ja juttelen sitten muissa porukoissa. Ylipäätään olemme tosi etäisiä noin julkisesti. Joku voisi kuvitella, että työporukasta meillä on vähiten yhteistä, kun ei koskaan flirttailla ja jutellaan töissä vain pakolliset jäykästi ja julkisesti. Niin, se muu puoli on sitten kahden.

Vierailija
15/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä aiheita, joissa toiset naiset pääsee pätemään, tai ainakin yrittävät kaikkensa saadakseen toiselle kusiset fiilikset.

Koittavat kaikin keinoin aiheuttaa epäilyksiä vaimoissa, osoittaa, että heitä ei pysäytä mikään jne. Saavat nautintoa siitä, kun voivat kiusata toisia!

Sairasta sakkia, av-palstan perusteella joka ikisellä kakkosnaisella on pahasti päässä vikaa, ainakin empatiakyvyn osastolla ja varmasti muuallakin. Ei ihme, että sellaisen ihmispolon koko elämän suola on pahan mielen tuottaminen muille.

Vierailija
16/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun rakastajani vaimo. Mies jäi kiinni, mutta sai vaimonsa uskomaan että kaikki olisi jo ohi. Nyt vain tapailemme eri aikoihin ja valitettavasti paljon harvemmin. Myös aika lyhyen ajan kerrallaan (mm. lapsensa treenien ajan) sillä emme ota riskiä kiinni jäämisestä toiste.

Jos haluatte jatkaa suhdetta ongelmista huolimatta niin miksei mies ota eroa ja tule täysin luoksesi? Mitä iloa tuosta on kellekään muulle kuin miehelle (kaksi vakipillua)?

Vierailija
17/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä saan tarvitsemani.

Jos haluatte jatkaa suhdetta ongelmista huolimatta niin miksei mies ota eroa ja tule täysin luoksesi? Mitä iloa tuosta on kellekään muulle kuin miehelle (kaksi vakipillua)?

Vierailija
18/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen naisen logiikka on sellaista, että miehestä tulee kiinnostava vain jos joku muukin on jo halunnut hänet. Silloin pääsee ikäänkuin tavallisen, itsensä ja elämänsä miehen kanssa jakavan naisen yläpuolelle, kun ottaakin käyttöönsä jotain, mikä on hänen. Saa narsistista nautintoa siitä, että mies pelaa hänen kanssaan peliä vaimonsa selän takana ja saa miehen pettämään.

Vierailija
19/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä ohi. Miehesi hankkii seuraavan aika nopeasti, tai jatkaa tämän entisen kanssa. Älä satuta itseäsi enempää. Ei tommoset pettäjämiehet muutu ihmiselämän aikana yhdennaisen miehiksi.

Vierailija
20/22 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vuosia toinen nainen, ja mies sai vaimon uskomaan ettei meillä ole enää mitään. No, lopulta mies jätti vaimonsa ja me olemme yhä yhdessä. Vaimo HALUSI uskoa niin paljon, että mies ei petä ja hänen sanaansa voi luottaa. Ja koko ajan pantiin, joka välissä missä voi;) Käytiin toki leffassa yms. myös, välillä enemmän, välillä vähemmän. Vaimo täysin hölmö, miksi mies lopettaisi suhteen kun saa kahdelta naiselta, eikä täydy valita kun vaimo uskoo kaiken?

En nyt vain ymmärrä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan