Nanorokotekokeilu kyseessä, olisitko halunnut tietää sen etukäteen?
Yhä enemmän alkaa olla varmuutta siitä, että Pandemrix on todellakin nanorokotekokeilu ihmisille. Riitta, vai olikohan Riikka Söyringin blogissa on nähtävillä tästä paljon tietoa.
Mitä mieltä olette, olisiko teidän mielestä pitänyt tietää etukäteen että rokotteessa onkin kyse nanorokotteesta, vai muuttaako rokotteen hiukkaskoko mielestänne asiaa ollenkaan?
Kommentit (55)
just joo.... läpäisee sitten ihan hepposesti veri-aivoesteen...
miltä nyt tuntuu kun rokotteet pääsi lastenne aivoihin? kannattiko?
meille ei rokotteita tule luojan kiitos!!!!!
Oli etsinyt ja penkonut, penkonut ja etsinyt ja lopulta.... löytänyt.
Yhdistellyt siis tietoa eri lähteistä ja kyllä ne lähteet siellä on mainittu, käy tsekkaamassa.
Olisitko halunnut tietää tämän nanoasian jo etukäteen vai onko sillä sinusta väliä, että onko rokote nano vai ei?
Minä olisin halunnut etukäteistiedotusta että kyse on nanokokeilusta.
Nanoteknologia on vielä täysin kokeiluvaiheessa, eikä siitä tiedetä riittävästi. Ei tosin olla otettu rokotetta.
Siis, herrajestas, onko tämä totta?
onneksi joku jaksaa pitää meidän tavisten puolta.
Hyvää tulevaa vuotta sinulle
että miksi tässä rokotteessa oli adjuvanttia? Ja jos se on ihan vaaraton ainesosa, niin miksi sitten tehtiin toinen rokote ilman adjuvanttia?
Euroopan Neuvosto tutkii WHO:n, THL:n ja Lääkeyhtiöiden rahoituskytköksiä
http://assembly.coe.int/ASP/NewsManager/EMB_NewsManagerView.asp?ID=5209…
vuoden vaihteen jälkeen ennen täysin terve 2 v onkin ollut sitten kaikissa flunssissa, kuumeissa ja nyt norovirusta...
eikä mitään flunssia eikä muita oireita kenelläkään.
eikä sen enempää tai vähempää ole flunssia ollut. Itselläni ei yhtään, lapsilla tainnut olla 1 ehkä.
vai muistanko oikein? Joten ehkä tietoa löytyy hiukkasen enemmän kuin tavis-mammoilla.
Center for Dicease Control'in tilastoista voi päätellä, että lasten kuolleisuusluvut ovat Amerikassa monikertaistuneet kun pieniä lapsia alettiin rokottaa flunssarokotteilla.
Jup ja joo. Onko tutkittu esimerkiksi sitä miten influenssapöpö on vuosien varrella muuttunut/vahvistunut. Tai onko tutkittu sitä miten hysteeriset vanhemmat vaikuttavat lapsensa vastustuskykyyn pelätessään kaikkia pikkupöpöjä esimerkiksi käyttämällä kotona käsidesiä jatkuvasti??
Kamalaa on se että lapsia kuolee... Järkyttävää suorastaan. Mutta johtuuko se rokotteesta vai jostakin muusta? Onko tätä tutkittu?
että meillä rokotettiin sekä mamma etujonossa että lapsi heti kun saimme mahdollisuuden. Kumpikaan ei ole sairastellut yhtään kertaa rokotteen jälkeen.
(26.6.2010) Euroopan neuvoston yleiskokous hyväksyi terveysvaliokunnan pandemiaraportin ja suositukset
Euroopan neuvoston tiedote 24.6.2010
EN hyväksyi 4.6. julkaistun terveysvaliokunnan raportin. Euroopan neuvoston mukaan epäasiallisia vaikutuksia vastaan tarvitaan nykyistä parempaa turvaa. EN:n mukaan Maailman terveysjärjestön WHO:n toiminta johti suurten rahasummien tuhlaukseen ja turhiin pelkoihin. EN:n mukaan on runsaasti näyttöä siitä, että WHO vahvasti liioitteli pandemiaa, ja tämän seurauksena julkisen terveydenhuollon tärkeysjärjestys vääristyi. WHO:n toimien seurauksena romahtava luottamus voi EN:n mukaan olla tuhoisaa mahdollisessa tulevassa vakavassa pandemiassa.
EN:n yleiskokous antoi kiireellisiä suosituksia läpinäkyvyyden lisäämiseksi ja epäasiallisten vaikutusten torjumiseksi, ja pyysi mediaa olemaan lähtemättä mukaan sensaatiohakuisuuteen ja pelotteluun terveyden alalla.
terveisin Riikka Söyring
Hei, hän tarkoittaa tätä blogia
http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/
Olen tehnyt yhteistyötä 2 lääkärin, taloustutkijan, ammattimaisen tietojen penkojan ja monen muun ihmisen kanssa, ympäri Eurooppaa.
Myös USAan.
Olen etsinyt tietoa, ja kaiken blogissa esittämäni olen vahvistanut eri lähteistä peräisn olevin linkein jotta kuka tahansa saa itse katsoa. Minun sanaani pelkästään ei tarvitse luottaa.
Kehoitan tutustumaan mm. US.FDA:n linkkeihin taikka US.patenttirekisterin linkkeihin. Niistä näkee, että nanokoossa mennään.
Yst. terveisin Riikka Söyring
ps. Ruotsissa rokoteasia on jo Riksdagin käsittelyssä lain rikkomisesta. Syytteessä mm. hallitus. Aloite löytyy sekä suomeksi että ruotsiksi blogistani. Kaikki mitä Leif Arnold esityksessään sanoo, pätee Suomessakin.
H1N1- ja muista rokotteista sekä Perustuslain rikkomisesta
Hei, hän tarkoittaa tätä blogia
Olen tehnyt yhteistyötä 2 lääkärin, taloustutkijan, ammattimaisen tietojen penkojan ja monen muun ihmisen kanssa, ympäri Eurooppaa.
Myös USAan.
Olen etsinyt tietoa, ja kaiken blogissa esittämäni olen vahvistanut eri lähteistä peräisn olevin linkein jotta kuka tahansa saa itse katsoa. Minun sanaani pelkästään ei tarvitse luottaa.
Kehoitan tutustumaan mm. US.FDA:n linkkeihin taikka US.patenttirekisterin linkkeihin. Niistä näkee, että nanokoossa mennään.
Huomautan myös, että STM monitoroi näitä keskusteluja, ja sen jälkeen kun aineistoa THL:aa vastaan alkoi kertyä, he ovat poistuneet blogistani kommentoimasta.
ps. Ruotsissa rokoteasia on jo Riksdagin käsittelyssä lain rikkomisesta. Syytteessä mm. hallitus. Aloite löytyy sekä suomeksi että ruotsiksi blogistani. Kaikki mitä Leif Arnold esityksessään sanoo, pätee Suomessakin
niin ymmärtää, mikä on järkevää ja mikä ei. Pari vinkkiä: 1) se, että ihminen on lääkäri, ei tee hänestä asiantuntijaa 2) nettiin kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa vailla mitään vastuuta.
Löydät tietoa ihmettelemiisi asioihin täältä:
Myös USAan.
Kehoitan tutustumaan mm. US.FDA:n linkkeihin taikka US.patenttirekisterin linkkeihin. Niistä näkee, että nanokoossa mennään. Pääosin linkit blogissani ovat eri tutkimuksiin, EurLexiin jne.
Huomautan myös, että STM monitoroi näitä keskusteluja, ja sen jälkeen kun aineistoa THL:aa vastaan alkoi kertyä, he ovat poistuneet blogistani kommentoimasta.
ps. Ruotsissa rokoteasia on jo Riksdagin käsittelyssä lain rikkomisesta. Syytteessä mm. hallitus. Aloite löytyy sekä suomeksi että ruotsiksi blogistani. Kaikki mitä Leif Arnold esityksessään sanoo, pätee Suomessakin
Pointti oli että olisitko halunnut tietää etukäteen että kyse on nanorokotteesta?