Joulukortti vai ei?
Lähettäisittekö joulukortin jos kyseessä on vanha yläasteelta tullut kaveri, jonka epäilen, että ei enää halua olla mun kaveri. Ollaan joskus oltu vuosikausia parhaat kaverit.
Tänä vuonna:
- ei kutsunut mua kummankaan lapsensa (6 ja 3 v) synttäreille (aiemmin on kutsunut ja oon mennyt paitsi kerran vuosia sitten kipeänä)
- ei tullut meidän lasten 4 ja 2 v synttäreille helmi- eikä syyskuuussa, kutsuttiin kyllä, on käynyt aiemmin lähes joka vuosi
- ei tullut mun synttäreille (tasavuosia) (tosin oli ulkomailla silloin, joten ymmärrän)
- ei kutsunut mua synttäreilleen (tasavuosia)
- on koko vuoden vältellyt tapaamasta (kun olen yrittänyt sopia, on väistellyt, ei oo itse esittänyt tapaamisia) ja edellisen kerran olemme tavanneet yli vuosi sitten. Asumme noin 20 km päässä toisistamme.
Aattelin etten lähetä. Jos saan yllätyksenä itse kortin, niin mietin sitten lähetänkö.
Kommentit (4)
enää olla mun ystäväni. Ennen se olin minä, jolle kertoi kaiken. Mitään riitaa ei ole ollut, luottamusta ei ole petetty tms.
Me ollaan vaan kasvettu eri suuntiin, hän haluaa vielä bailata. Mä en niin paljoa enää, vaikka olin aikoinaan kovempi menijä kuin hän. Facebookin mukaan hänellä on uudet mulle tuntettomat kaverit, jonka kanssa käy baarissa usein. Mä käyn kesällä terassilla, ja muuten baarissa jos on joku syy (keikka, jonkun juhlat, pikkujoulut ym.), en muuten vaan huvikseen enää.
ap
mutta sillä lailla viime tingassa, ettei vastapuoli voi sen takia lähettää takaisin ennen joulua. Koska jos oikeasti ystävyys on hiipynyt, kummatkin saattaa turhaan lähettää vuosikausia kortteja, vaikka ei enää tapaa koskaan.
jos sillä on ollut tänä vuonna joku vaikea asia, jota ei ole vielä sinulle kertonut. Ei se yhden kortin laittaminen voi olla niin vaikeaa