En saa unta ilman rauhoittavia:(
Joka ilta on pakko ottaa ainakin puolikas. Joko en saa unta tai herään yöllä johonkin aikaan eikä uni enää tule silmään.
Kommentit (8)
etten voi jatkaa, mikäli hän jatkaa nukahtamislääkkeiden käyttöä. En vain voi valveilla katsoa vierestä kun toinen saa helpon unen.
En koe lepääväni yhtä hyvin niillä. Onko rauhoittavista jotain haittaa (muutakin kuin koukkuun jääminen)?
Ap
Unirytmin pakotat niin että päivällä valvot, yöllä nukut. Toimii kun päätät niin.
etten voi jatkaa, mikäli hän jatkaa nukahtamislääkkeiden käyttöä. En vain voi valveilla katsoa vierestä kun toinen saa helpon unen.
pimee tyyppi? Niin olen joo. Mutta tiedän että jäisin koukkuun itsekin, mulla on riippuvuuksia jo tarpeeksi. Ja mies on käyttänyt lääkkeitä 6 vuotta. Joka ilta, ei siis yritä olla ilman, vaan menee siitä mistä aita on matalin. Ja pakko-mielle sillä on nukahtaa kello 10 illalla, aina, kukas nyt tuohon aikaan nukahtaakaan ilman lääkkeitä. Ei voi käydä ulkona, siis baarissa tms. koska siihen aikaan on oltava nukkumassa. Missään ei iltakuuden jälkeen voi käydä, koska pitää alkaa valmistautua yöpuulle.. Noustava on viideltä, vaikka on eläkkeellä, eikä ole menoa minnekään. Onhan tuossa muitakin vikoja, mutta kyllä, en katselisi hänen lääkkeiden käyttöään kun itse valvon vaikka päiviä putkeen.
Minulla on tehonnut melkein aina unettomuuteen kun teen itselleni joogarentoutuksen varpaista päähän asti.
Jos siis ette ole vielä kokeilleet, niin kannattaa ihmeessä ainakin kokeilla!
jollen pura päivän aikana patoutunutta kaikenlaista. Pidän ihan säännönmukaisesti ennen nukahtamista sellasen kiukuntuntemisvartin, jolloin vaan kuulostelen onko kiukkua - ja onhan sitä. Sitten tunnen kaikki kiukut pois ja haistattelen koko maailmalle. Auttaa. Usein rentoudun sen jälkeen ihan konkreettisesti fyysisestikin ja uni tulee helposti.
Lääkekoukkuun en halua jäädä.. Miesystävällekin tein selväksi etten voi jatkaa, mikäli hän jatkaa nukahtamislääkkeiden käyttöä. En vain voi valveilla katsoa vierestä kun toinen saa helpon unen.