Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voi olla yhtä aikaa niin onnellinen ja - niin onneton :o(

Vierailija
28.11.2009 |

Minulla on ihanat lapset joita rakastan yli kaiken. Ihana koti. Ennen oli myös ihana aviomies... joka on nyt vain niin kovin muuttunut ja erilainen, joskus mietin, tunnenko häntä oikeastaan ollenkaan. Voinko kuitenkaan luottaa häneen niin kuin olen aina kuitenkin luottanut.

Syvällä sisimmässäni oloni on hyvin turvaton, olen äärimmäisen yksinäinen ja väärin ymmärretty ihminen. Olin joskus kaunis, hoikka ja iloinen. Nyt... no, ei tilanne aivan kamala vielä ole.. mutta en oikeasti enää pätkääkään välitä itsestäni. Elän vain lapsiani varten! He ovat minulle henki ja elämä. En jaksa välittää ulkonäöstäni enkä terveydestäni, vaikka ymmärrän senkin että jos ei itseni, niin lasten takia pitäisi välittää. Mutta, en vain jaksa. Syön melkein mitä vain, milloin vain. Kai siitä jotain mielihyvää sitten saa. Äskenkin söin lasagnea ja päälle nyt jäätelöä. Joulutorttuja on mennyt varmaan 4 tänään... ja mitähän kaikkea muuta. Mitä sillä on väliä?

Haluaisin saada itseni taas ruotuun, mutta se tuntuu mahdottomalta :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samanlaisia ajatuksia. Lapseni ovat minulle rakkainta ja tärkeintä elämässäni ja aviomieheni myös,mutta tuntuu että yhteisen lapsen saatuamme olemme jotenkin etääntyneet ja välillä tuntuu ettei hän välitä minusta enää samalla tavalla kuin ennen. Olen kyllä aika kova jankuttamaan samoista asioista,koska olen aikamoinen kontrollifriikki ja ehkä siitäkin tunnen huonoa omaatuntoa. Olen ylipainoinen enkä välitä itsestäni ja usein olen allapäin,koska se syö vähäistä itsetuntoani lisää. Tietenkin haluaisin olla hoikka ja haluttava miehenikin silmissä ja etenkin itse tuntea itseni hyväksi niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin. Koen kotielämän kuitenkin niin rankaksi aikaajoin,että sekin saa minut hakemaan lohtua syömisestä :(

Vierailija
2/4 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nukkuu jo eri huoneessa - enkä uskokaan sen johtuvan ainoastaan vauvan herättelyistä. En saa läheisyyttä enää koskaan häneltä, aina pitäisi olla myös seksiä. (hänen mielestään)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mies osoittaa hellyytensä enimmäkseen haluamalla seksiä mikä välillä mua häiritsee,mutta olen ajatellut,että haluan antaa miehelleni tyydytyksen tai itsekkin halunnut...mutta kyllä kaipaisin välillä muunkinlaista läheisyyttä,hierontaa,kutittelua jne,mutta en sitä vaadi koska olen päivät kotona lapsen kanssa ja mies töissä.Ei olla asiasta juteltu,mutta ehkä pitäisi. Mulla katosi synnytyksen jälkeen halut kyllä pitkäksi aikaa (vuodeksi) ja kun lopetin muutama kk sitten e-pillerit niin alkoi ihan erilailla taas seksikin maistua :)

Vierailija
4/4 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta piehtarointi ja hanki elämä. Jospa miehesikin on lopen kyllästynyt katsomaan sinun rypemistä itsesäälissäsi. Ryhdistäydy! Kanattaisi ehkä kokeilla josko mieheesi vaikuttaisi se että alat välittämään itsestäsi, pidät huolta kunnostasi,katsot mitä suuhusi laitat, liikut ja yllätät miehesi seksillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän