Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopultakin sain syyn erota, ukko jäi kiinni pettämisestä.

Vierailija
28.11.2009 |

Löysin meiltä naisten topin kokoa 38, itse olen hiukan isompi. Nyt pääsen lopultakin petturikusipäästä eroon.

100€:n lasku voi tulla perästä,kun asiaa setvittäessä tuli paiskattua lattiaan pari ukon julistetaulua, kaukosäädin ja vedenkeitin. Mutta sen maksan ihan mielelläni, kun tulen saamaan ihan kivat elarit.

Ja ainahan voin väittää poliisille että ne tavarat on hajotettu samoissa teinien kotibileissä, joista mies väittää tuon kyseisen naisten topin miehen asunnolle jääneen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis halusit eroa jo aiemmin? No, huonolla tavalla tuli, mutta onnea asiasta.

Vierailija
2/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmainen lastenhoitaja ja ainoa syy miksi en ole eronnut on se että otan mieluummin ilmaisen tutun lapsenvahdin, josta lapsetkin tykkäävät kuin maksan pienestä palkastani ventovieraalle.

Mutta nyt riitti, hommaan sen lapsenvahdin vaikka naapurista jos ei muu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte siis jo erikseen?

Vierailija
4/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- parempi näin kuin sellaisessa suhteessa, jossa mies on sinulle pelkkä lastenhoitaja, ja toisinpäinkään tuskin on mitään.

Vierailija
5/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei olla koskaan asuttu yhdessä virallisesti. Mies oli viime viikonlopun työmatkalla ja väittää teinien silloin bilettäneen hänen asunnollaan, mutta epäilen kuitenkin että toppi on jäänyt keskiviikkoyön huoralta, kun mies oli itse bilettämässä.

Ei kiinnosta, just kerättiin lapsen kanssa hänen lelujaan kassiin täältä miehen asunnolta ja huomenna lähdetään lopullisesti.

Vierailija
6/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää jatkoa sulle, Punkkari äiti.

mutta ei olla koskaan asuttu yhdessä virallisesti. Mies oli viime viikonlopun työmatkalla ja väittää teinien silloin bilettäneen hänen asunnollaan, mutta epäilen kuitenkin että toppi on jäänyt keskiviikkoyön huoralta, kun mies oli itse bilettämässä. Ei kiinnosta, just kerättiin lapsen kanssa hänen lelujaan kassiin täältä miehen asunnolta ja huomenna lähdetään lopullisesti.

Vierailija
7/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltisti...nuorelta roskasakilta

Vierailija
8/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi en tuhraakkaan enää elämästäni yhtään päivää petturikusipääimpotentin kanssa. Oli vissiin keskiviikon huoralle tullut niin kiire paeta paikalta kun tajusi miten surkea ukko on naimaan, että huora unohti kiireessä vaatteensakin tänne.

No, ehkä se samainen horo siivoaa myös täällä ensi viikolla nuo kehysten ja vedenkeittimen sirpaleet lattioilta, minä en niihin koske.

Ukko meni taas yöksi töihin ja mulla on aikaa kerätä ostamani lasten lelut täältä kasseihin aamua varten kun ero on lopullinen.

Vierailija
9/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna annan ukon kämpän avaimen hänelle sen jälkeen kun huoripukki on tarjonnut mulle ja tavaroilleni kyydin omaan kotiini.

Vierailija
10/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hoitoon

Vierailija
11/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin jonkun vieraan alkkarit meidän kylppäristä mut en usko mieheni mua pettäneen, kyllä ne oli varmaan jommankumman äidiltä jääny joltain yökylä reissulta (vaikken edes muista niiden yötä meillä olleen), toisaalta olen aina itse kotona... en tiedä mikä selitys vois olla mut ihan vieraat alkkarit löyty.

Vierailija
12/12 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoripukki-impotentin vastuuseen teoistaan. Ukko ei näe lapsiaan ainakaan ennenkuin oikeus antaa siitä kirjallisen päätöksen ja muutaman uhkasakkolapun.