Uskollinen mies
Tiedän, että täällä kaikkien mielestä jokainen mies pettää vähintään kerran elämässään...
Mutta minullapa on mies, johon luotan täydellisesti. Ei _ikinä_ tarvi kieltää häneltä illanviettoja :)
Tunnen kaikki mieheni kaveriporukasta, ja suurin osa heistä on pitkässä, onnellisessa parisuhteessa. Sinkkujenkin kanssa uskallan hänet lähettää viihteelle, sillä tunnen heidätkin :) Ja on siellä naisiakin joukossa.
Myös se, etten itse _ikinä_ pettäisi, antaa varmuutta. Ja se, että meidän kummankin vanhemmat ovat edelleen onnellisesti naimisissa.
Tämäkin on mahdollista, uskokaa tai älkää (ja vielä ihmeellisempää on, että olemme keskivertoa paremmannäköinen pari, jos sitä epäilette :).
Lupaan tulla tänne pyörtämään sanani, jos tämä viesti joskus osoittautuu epätodeksi. Tosin silloin todennäköisesti on maailmanloppu tai jotain muuta yhtä epätodennäköistä meneillään :D
Kommentit (5)
miehen menoja ja meilläin on molemmilla vanhemmat, jotka ovat olleet uskollisesti naimisissa. Enkä usko, että meitäkään kumpaakaan kovin rumaksi haukutaan :)
Toivottavasti sinun ei tarvitse tulla "pyörtämään" sanojasi, mutta sen vaan haluan sanoa, että jos joskun niin käy, vois siitä selvitä ilman avioeroa jopa niin, että suhde vain paranee. niin kummaliisesta ja epäuskottavalta kuin se kuullostaakin.
t.2
mutta mun mielestä on todella naiivia uskoa, ettei mun mies missään tapauksessa.
Itse olen miesvaltaisella alalla nähnyt niin paljon sellaisia miehiä pettämässä tai yrittämässa sitä, joiden en KOSKAAn olisi uskonut pettävän.
Oma mieheni on reissutyössä ja tiedän hänen olevan todella ehdoton pettämisen kanssa (häntä on petetty aikanaan) ja silti olen realisti ja ymmärrän, että hänellä voi olla jopa vakisuhde, vaikkei mulla ole siitä mitään käsitystä.
Itsekin olen pettänyt, vaikkei mieheni uskoisi sitä koskaan.
Luulenpa, että jos olisi poissa kotoa, vaikka työmatkalla jossain kaukana. Tapaisin jonkun todella seksikkään ja älykkään ja samalla aaltopituudella olevan miehen... Jos tietäisin, että sen iltaiset tapahtumat jäävät siihen ja lähden kotiin jatkamaan perhe-elämää siitä, mihin se jäi...muutama lasi viiniä...hmmm...
En ole pettänyt miestäni koskaan (yli 20 v yhdessä). Silti en todellakaan mene takuuseen itsestäni, etteikö joskus, jossain tilanteessa voisi houkutus olla liian suuri.
mutta todella harvinaista se olisi.
Usein juuri sellaisen ihmisen on helppo pettää, josta kukaan ei sitä uskoisi... Ja se onnellisuus on aina suhteellista, eli jos sitä kysyttäisiin vaikkapa ap:n omilta ja appivanhemmilta, vastaus saattaisi olla hyvinkin yllättävä. Usein myös parisuhteessa toinen kokee suhteen olevan 100% onnellinen, toinen taas on suhteessa vähemmän tyytyväinen.
Itse en nykyisessä parisuhteessani ole pettänyt, mutta en voisi 100% varmuudella mennä sanomaan etten siihen voisi sortua. Suhteemme on "normaali" ylä- ja alamäkineen, joten pahan päivän osuessa kohdalle, "sopivassa" tilanteessa... Siis en tietoisesti kuitenkaan koskaan lähtisi pettämään.
vakuuttelemaan, mutta niin kävi vaan meilläkin, että mies työmatkalla meni ja käväisi sängyssä toisen naisen kanssa. Vieläpä sillä seurauksella, että toi tuliaisia mukanaan.
Tämä mieheni oli juuri sellainen, jonka kuvittelin olevan läpeensä luotettava ja erehtymätön, mutta hei, me kaikki teemme joskus, jossain tilanteessa virheitä.
Seurauksena tästä oli kauhea kriisi. Avioliittomme nitisi ja natisi liitoksistaan, mutta pysyi kasassa hirveällä tahdolla ja yrittämisellä. Nyt, noin neljä vuotta tästä tapahtuneesta, on suhteemme aikaisempaa paljon vahvempi ja syvempi. Siltikään en mene takuuseen kummastakaan meistä enää, vaikka luotettavia olemme molemmat.