millaisia Lingon & Blåbär -vaatteet laadultaan?
Kommentit (12)
Useiden vuosien käytön jälkeen, tuntuu siltä että perusmalliston vaatteiden laatu parempi? Vaatteet ovat yleensä tosi reiluja, kasvuvaraa ei kannata ottaa. Melkein kaikki saa pestä 60'. Eivät kutistu, eikä saumat kiertele.
Kummilapsille tapaan ostaa lahjaksi, ja omilla lapsilla paljon erivärisiä puolipooloja.
ja jos huonoja ja jotain vikaa voi palauttaa vaikka kuukauden käytön jälkeen
minusta kannattaa ostaa sieltä juuri trikoita ym. päivittäin käytettäviä vaatteita, juhlavaatteissa kun laadulla ei ole niin väliä. Ovat sen verran kalliita että haluan käyttää koko rahan edestä.
eikä ainakaan mun mielstä kalliita. Meillä vanhin yhä käytössä oleva vaate on perusmallistosta ja ikää 12 vuotta, ollut nyt jo 6 lapsella :)
Värit ei haalistu, ei nukkaannu eikä kutistu. Hyvä investointi on itselläni ollut jokainen L&B ostos
vaikka pesty color-aineella ohjeiden mukaan, trikoisiin tuli reikiä ja kangas lerpahti :(
hyviä ovat olleet kankaiset/samettiset mekot ja hameet.
nähden kalliita. Enää en kutsuille suostu menemään.
alkanut purkaantua, vaikka eivät ole kovassa käytössä olleet, ekalla käyttäjällä. Esim. vaaleansinisestä puolipoolosta ja viime talven malliston tyttöjen puserosta. Ehkä maanantaikappaleita, yleensä laatu ollut ok. Yhdestä kesäpuserosta puuttuu yksi ommel kokonaan, ei kovin huolella tehty..
yksi paita näyttää edelleen kuin uudelta (sinivalkoraidallinen pikkukauluksella) ja saman sarjan punaiset housut olivat pitkään kuin uudet, mutta alkoivat parin vuoden käytön jälkeen kulua polvista, mikä on toki luonnollista. Minulle on osunut vain hyviä ja kestäviä kappaleita! On ne kyllä hyvin kalliita... En ostaisi sarjan yövaatteita sillä ei niiden tarvitse olla mielestäni huippulaatua. Mieluummin maksan sitten arkipäivävaatteista, jos ovat sellaisia että kestävät ainakin yhdeltä lapselta toiselle hyvän näköisenä.
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
mutta jotenkin rumia, maalaismaisia vaatteita.
Mä osaan mennä kauppaankin jos haluan. En halua mitään tuttujen pakkomyyntipippaloita. Varsinkin jos joltain puistotutulta tulee kutsu, ei stana. Haluaa olla ihan rauhassa vapaa-ajalla. Mä ostan jos tarvitsen.
Mä osaan mennä kauppaankin jos haluan. En halua mitään tuttujen pakkomyyntipippaloita. Varsinkin jos joltain puistotutulta tulee kutsu, ei stana. Haluaa olla ihan rauhassa vapaa-ajalla. Mä ostan jos tarvitsen.
Yleensä ovat hyvän laatuisia, mutta on meillä ollut myös mm. body, joka oli ihmeen lerppu, lyhyen ja pitkän mallinen ja kirjekuorikaulus oli niin avonainen, että vauvan hartiat tulivat siitä ulos. Lisäksi haarovälin nepparien kohta repesi jo parin kk käytön jälkeen. Sitten on ollut keltaiset leggingsit, jotka repeilivät haaroista ja tuli pieniä reikiä. Muuten ovat olleet hyviä ja kestäviä. Olen ostanut niitä jo 7 vuotta ja ostan edelleen.