itsetyydytys päivällä
Sellainen kysymys kotona lasten kanssa olijoille että tyydytättekö itseänne päiväsaikaan. Minä teen sitä joskus kun mies on päivät töissä mutta vain vauvan nukkuessa. Muuten tulisi hieman nolo tunne. Nytkin hieman. Vaikka eikai siinä mitään pahaa ole.
Kommentit (25)
Viimeksi saanut miestä kesällä ...
Kaksosvauvat mahassa estävät myös itsetyydytyksen kun ei kädet oikein yletä .
Haluaisin niin kovasti saada orgasmin että välillä oikein turhauttaa ...
töissä ollessa kävin hyvinkin usein vessassa itseäni sormettamassa ...
Oli aika ihanaa siinä ison peilin edessä runkata ja ottaa kuvia ja lähetellä niitä miehelle ;)
Että minäkin naisena runkkailen useita kertoja päivässä, keskimäärin noin 3 - 4 kertaa. Eikä mieheni pane yhtään pahakseen kun vaan kertoo, ettei rupea salailemaan. Mieheni on innokas kuulemaan miten monasti olen runkannut ja millaisella tekokyrvällä. Hän on ostanut niitä minulle ainakin 12 kpl eri kokoisia ja pituisia. Iltasella nussii minut vielä valtavaan orgasmiin.
Löytäisipä itsekkin tuollaisen miehen ;)
Viimeksi saanut miestä kesällä ... Kaksosvauvat mahassa estävät myös itsetyydytyksen kun ei kädet oikein yletä . Haluaisin niin kovasti saada orgasmin että välillä oikein turhauttaa ...
hhmm..voisinkohan olla avuksi? ;)
kuumakuusysi@yahoo.com
Olen mies ja haluan vaimoani yleensä enemmän silloin kun olen myös runkkaillut lähiaikoina. Näin se todella on!