Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään muun mielestä Maria Lund jotenkin

Vierailija
27.11.2009 |

outo? Ihmeellisen teennäinen tapa laulaa, tulee mieleen Mikki Hiiri ja muutenkin jotenkin vaan outo.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi on kovin epäaito tai "outo".

Vierailija
82/88 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ulkonäköä, ihana perhe johon kuuluu mies, poika ja tyttö. Meillä on rakkautta, terveyttä, iso ystäväpiiri ja rahaa. Mistä ihmeestä mun pitäis olla kateellinen tälle Marialle?

Voi sinua. Vietähän sitten enemmän aikaa sen ihanan perheesi parissa, äläkä katkerana valita ja hauku muita täällä yhdellä maailman säälittävimmistä palstoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja upea nimenomaan ei niin perinteisellä tavalla.

Nostan hattua, että hän erottuu massasta hyvällä tyylillään.

Olen ihan täynnä näitä kaikenmaailman

Jippuja yms.

Että ei muuta kuin onnea ja menestystä!

Vierailija
84/88 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui julkisuuteen vanhempiensa kanssa liian nuorena, teki virheitä, kuten kaikki nuoret ihmiset (missikisat), on nyt löytänyt oman tyylinsä. Tykkään hänen persoonallisuudestaan, hän erottuu massasta. Olen myös tavannut hänet työni puitteissa ja on oikein mukava nuori nainen.

Vierailija
85/88 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään muun mielestä Maria Lund jotenkin outo? Ihmeellisen teennäinen tapa laulaa, tulee mieleen Mikki Hiiri ja muutenkin jotenkin vaan outo.

Vierailija
86/88 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wooou Maria Lund ehkäpä universumin kuumin gimuli.Ääni tyyli ja kaikki 10+

Vierailija
87/88 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhtäkkiä hän muuttui 50-lukulaiseksi vaatteita ja puhetapaa myöten. Kuulostaa niin teennäiseltä, ja kaikki liikkeet vaikuttaa myös. Ihan kuin joutuisi mittimään jokaista liikettä ja sanaa erikseen, että varmasti kaikki tajuaisi hänen olevan menneeltä ajalta. Ehkä se on vaan luontaista jäykkyyttä mutta en tykkää. Kaunis on ja lauluääntä en osaa kommentoida.

Vierailija
88/88 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa hän kertoi tykänneensä tuosta tyylistä jo teininä. Oli kuulemma jo tuolloin "erilainen" pukeutuja.

että yhtäkkiä hän muuttui 50-lukulaiseksi vaatteita ja puhetapaa myöten. Kuulostaa niin teennäiseltä, ja kaikki liikkeet vaikuttaa myös. Ihan kuin joutuisi mittimään jokaista liikettä ja sanaa erikseen, että varmasti kaikki tajuaisi hänen olevan menneeltä ajalta. Ehkä se on vaan luontaista jäykkyyttä mutta en tykkää. Kaunis on ja lauluääntä en osaa kommentoida.