Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään muun mielestä Maria Lund jotenkin

Vierailija
27.11.2009 |

outo? Ihmeellisen teennäinen tapa laulaa, tulee mieleen Mikki Hiiri ja muutenkin jotenkin vaan outo.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/88 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko laihduttamalla saanut ne normaaleiksi?

Muistan nimittäin vuosia sitten, että joka lehtikuvassa pisti silmään jumalattomat daisarit. Ja kerran jossain Joonas Hytösen ohjelmassa Joonas esitteli kaikelle kansalle jotain DDDDD-kupin liivejä, ikään kuin ne olisivat Marian, ja Maria vaan hihitteli vaivautuneena ja kaikki varmaan tunsi hirveetä sääliä ja myötähäpeää tytön puolesta. Silloin Maria antoi itsestään tosi bimbon kuvan, mutta on tainnut muuttua siitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset, miksi teidän persoonalliset taitelijat otetaan avosylin ja rakkaudella vastaan esim. muissa pohjosmaissa? He menestyvät loistavasti, heidät hyväksytään ja heistä tulee rakastettuja ja kunnioitettuja taiteilijoita. Monet "erikoisuudet" pakenevat Suomesta. He kuvaavat elämäänsä ahtaassa neliössä asumiseen, jossa kulmat ovat terävät.

Voisitko mainita muutaman. Levengoodia ja muita homoja ei lasketa. Marcoolio on ainut jonka tiedän näin äkkiseltään ja sen tasoisia ei tarvitse luetella. En väitä etteikö niitä olisi, en vain tiedä kun en seuraa Pohjosimaisia viihdemarkkinoita.

Vierailija
44/88 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian tumma ja jotenkin kolkon näköinen. Laulutaidoista en sano mitään.

Vierailija
45/88 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti yksi suomen upeimpia ilmestymiä. Saattaa olla väärässä maassa. "Tähti"-ainesta. Suomessa hänelle liian pienet piirit. Voisi lyödä maailmalla itsensä läpi isommissa piireissä!

Osaa esiintyä. Huomaa, että on kahden huippu-muusikon lapsi.

Vierailija
46/88 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukava ihminen, olen kerran työni parissa hänet tavannut. Hyvin käyttäytyvä, asiallinen ja kohtelias.

Vierailija
47/88 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siitä muodollinen puhetyyli?

Vierailija
48/88 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni hän on laihtunut ihan liikaa. Tanssii tähtien kanssa-ohjelman aikoihin hän oli täydellisen kaunis ja muodokas, mutta nykyisin jotenkin hauraan ja eteerisen oloinen. Solisluut oikein paistavat ja sitä rataa...onkohan tytöllä kova stressi päällä vai haksahtanut muuten vaan täysin tähän nykyajan laihuusintoiluun?

Vierailija
49/88 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitään "poikkeuksellista" ei Suomessa saa olla. Kaikki vaan samaa massaa ja nämä av-mammat opettavat esimerkillään lapsiaan jo vierastamaan kaikkea "erilaista" tai "poikkeuksellista".

Itsekin sain tästä osani, kunnes tajusin muuttaa ulkomaille. Viime vuodet ovat olleet elämäni parasta aikaa, itsetunto on vihdoinkin kunnossa ja tiedän olevani viehättävä ja lahjakas nuori nainen.

Vierailija
50/88 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syljettiin päälle ja huudeltiin, kuinka ruma olen. Itsetunto oli nollassa ja varoin katsomasta ihmisiä silmiin.

Älkää tehkö tätä Maria Lundille! Antakaa hänen loistaa ja valaistaa Suomea lahjoillaan. Se ei ole mitään teiltä pois. Samalla tavalla tekin saatte loistaa ja tehdä Suomesta paremman paikan elää vaikutuksenne ja kykyjenne ansiosta.

Vierailija
51/88 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanha ikäisekseen. Siis vanhan näköinen ja muutenkin jotenkin vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
52/88 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jossain lehdessä oli sellainen haastattelupätkä siitä. Siinä se sanoi, että päivän paras hetki on se kun saa vetää aamusauhut kahvikupposen kera. Ja sit siltä kysyttiin lempinukkuma-asentoa, niin se sanoi että koiransa kanssa lusikka-asennossa. Mua jotenkin nauratti noi vastaukset...

Vierailija
53/88 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa laulaa, ja on nyt ihastunut ihan liikaa tuohon vintage-tyyliin.

Vierailija
54/88 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanakkareitiset kaupankassat Mariaa ihan rauhassa. Teille päivän kohokohta taitaa olla, kun nicopetteri oppii viisivuotiaana laittamaan pipon päähänsä.

Tämä palsta on kyllä kateuden ja katkeruuden huipentuma! Ei sitä omaa mitättömyyttään tarvitse purkaa menestyneitä ihmisiä haukkumalla.

Vierailija
55/88 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan kaunis, taitava ja viehättävä laulaja. Kateellisia ootte.

Vierailija
56/88 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon Marialle kaikkea hyvää elämässään, on nuorena menettänyt molemmat vanhempansa.

Itse olen saanut hänestä hieman ujon kuvan. Toivottavasti hänellä on muita läheisiä ihmisiä ympärilään tukena ja turvana nyt kun vanhempia ei enää ole.

Vierailija
57/88 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan kaunis, taitava ja viehättävä laulaja. Kateellisia ootte.

Omasta mielestäni mä olen paremman näköinen kuin tuo Maria, joka näyttää mustalaiselta, kovan näköinen, ei yhtään sensuelli.

Lauluääntä en kaipaa ja eihän sillä ole edes rahaa. Autokin oli oli joku ihmeen roppikoppimopo ja taitaa asua nyt vuokralla jossain hevonkuusessa?

Mulla on ulkonäköä, ihana perhe johon kuuluu mies, poika ja tyttö. Meillä on rakkautta, terveyttä, iso ystäväpiiri ja rahaa. Mistä ihmeestä mun pitäis olla kateellinen tälle Marialle?

Vierailija
58/88 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikävä Suomea :/

Vierailija
59/88 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen. Erottuu meistä harmaahiirulaisista;)

Maria on suomen Dita Von Teese! Levypomojen pitäisi panostaa Marian ulkomaanvalloitukseen. TÄHTI!

Vierailija
60/88 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ajattelen että aika ujo ja siksi vähän etäinen