Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytölle nimimietintää.Kommentteja Aida-nimestä.=)

26.11.2009 |

Olemme miettineet tytöllemme nimeä Aida.Mielipiteitä olisi kiva kuulla,onko nimeä hankala lausua d-kirjaimen vuoksi?

Nimeä ei ole vielä lyöty alkuunkaan lukkoon,joten auttakaapa ja ehdotelkaa suht lyhyitä nimiä.Esim isla,lumi,annu jne.. myös toisia ja kolmansia nimiä otan ilolla vastaan!Tulem kommentoimaan ehdotuksia!=)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovin kaunis kun nimi onkin, en ihan vilpittömästi liputa sen puolesta ja ihan vaan siksi millaisen "pilkkalitanian" siitä joku finninaama joskus keksii :-) Lausuminen sinänsä ei mielestäni ole hankala, mutta ehkä muoto Aidalle on vähän höpsö. Mutta jos ei em sinänsä mitättömät seikat haittaa, niin ihan kelpo nimi muuten.

Nyt olisi tietysti hyvä tietää jotain "pohjia" muistakin nimistä, mutta heitänpä tähän nyt summamutikassa jotain, niin päästään alkuun:-)

Liia Milla Merika

Luna Maria Aurora

Inka Riina Susanna

Neea Isla Emeliina

Aino Veela Vilmiina

Lila Kiira Kamilla

Jade Mia Lumina

Oosa Ilona Aleksandra

Nina Seela Matilda

Sara Annu Selina

Vierailija
2/16 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ooppera tulee mieleen. Kaunissointinen nimi toki, mutta ei oikein henkilökohtaisesti nappaa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin perusmuodossaan, mutta todellakin taivutettuna tulee Aidan, Aidalle, Aidalla... 'meidän aidalla on tänään synttärit' eli aita täyttää vuosia vai synttärit pidetään aidan päällä? vaan jos se ei haittaa niin nimeksi vaan :) samoin perusmuodossaan olis ihanat nimet Siia/Sia, mut Sialle tai Siian (possu ja kala...) niin ehkei.

ehdottelen vielä

Meea, Inna, Unna, Sini, Rosa, Viia, Niia, Enna, Enni, Lili, Rina, Etti, Heta, Immi, Mila, Lina, Meri, Nala, Sofi, Vivi, Aava, Mira, Nana, Siru ja Suvi

Vierailija
4/16 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkkalitanialla tyyliin "Ulla pulla pakana" vai taivutusmuodosta tulevaa aita-vaikutelmaa? mulberryn ehdotuksista kivoja Isla,Aino,Lumina,Annu.

Vierailija
5/16 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kolahtanut mikään vielä ihan täysillä.Ei niinkään väliä alkukirjaimella,suht lyhyt ja kaunis,pehmeä nimi.Adele?Kommentteja siitä.

Vierailija
6/16 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä tällainen hieman "härski" Aida, Aida, haluutsä... jne.

Adele on minusta kivampi nimi. Olenko väärässä vai tykkäätkö, että nimessä olisi tuo d-kirjain/joku muu vierasperäinen? Vielä jotain (toivottavasti ei ole toistoa)_

Edla

Milona

Nelma

Minea

Sonja

Silja

Ellen

Ellida (liian pitkä?)

Lidia

Aada

Aava

Vierailija
7/16 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytössä ehkä hieman hankala...niin kuin tuossa on jo esille tullutkin. Mm. taivutuksen suhteen. Mä pidän kyllä kovasti jostain syystä itse d- nimistä, että se d siinä ei häiritse yhtään.

Meiltä löytyy Amanda- neiti ja hänen pikkusiskolleen kun nimeä mietittiin niin ehdolla oli mm. Adanna, jonka silloin bongasin jostain...mut isäntä ei lämmenny tolle nimelle.

Mites teille? Adanna on tosi kaunis nimi!!

Muita ehdotuksia...

Adalia

Adele

Milda

Hilda

Kaisla

Paola

Jassi

Minka

Olga

Elenia

Enna

Vierailija
8/16 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neve

Mella

Mimosa

Liinu

Taika

Tuuve

Saga

Lene

Annami

Dana

Lila

Fanni

Tessa

Malla

Utu

Maiju

Lola

Ava

Vierailija
9/16 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen,Ellida ja Aava listoille!=) Tällä hetkellä pyörii mielessä ALIDA ja ADELE.

Vierailija
10/16 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylhäällä jo itellä on Adalia,Adele,Hilda!Ihania ehdotuksia,lisää vaan!=)Tuo Mildakin ois kyllä kiva..

Vierailija
11/16 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nimi

Vierailija
12/16 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda

Heidi

Lida

Linda

Minda

Edit/h

Judit/h

Frida

Hulda

Lyydia

Dina

Disa

Adeliina/Adelia

Melinda

Jolanda

Miranda

Seidi

Selinda

Ellida

Mandi

Jade

Sade

Säde

Entäs nämä:

Fiina

Fiona

Alva

Elle

Salma

Sofi

Rosa

Viola

Lila

Mila

Nita

Neela

Liia

Kiia

Tara

Lara

Kiti

Aamu

Aava

Peppi

Sini

Enna

Tiiu

Sinna

Vierailija
13/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda,Mandi,Ellida ja Adelia-listoilla jo kaikki.=) Tytöstä tulee todennäköisesti joko Aida tai Adele, joten lisää vaan toisia nimiä kehiin!=)

Vierailija
14/16 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttären toinen nimi on Aida (puoliso vierasti sitä niin ei tullut ensimmäseksi nimeksi). Tytär aikoo antaa nimen lapselleen myös eteenpäin, eli itse ainakin pitää siitä! 

Vierailija
15/16 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mut nimettiin Aidaksi ja oon tykännyt nimestä paljon. Harvoin tapaa saman nimisiä (itseasiassa en ole ikään tavannut) sekä kauniiksi nimeksi on kehuttu. 17 vuotta oon elänyt, enkä kertaakan olisi halunnut vaihtaa nimeäni pois

Vierailija
16/16 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Munkin nimi on Aida (olen 17.v). En ole koskaan kohdannut nimeni väärinkäyttöä ja tykkään myös nimestäni <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan