Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla rintakivun syynä?

Vierailija
05.01.2009 |

Minulla on pistänyt rintaan jo useamman viikon ajan, ei ole hirveän kova kipu, siis ei sellainen että tulisi tunne että pakko mennä lääkäriin. Kuitenkin todella ikävän ja hankalan tuntuista. Onko jollakulla ollut tälläistä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoverilta maattuani sairaalassa vuosien varrella

ja niinpä myös itsellänikin

eli astmaa hoidettiin, joopa joo

synnytyksen jälkeen alkoi rytmihäiriöt ja tutkimukset siitä sitten

Vierailija
22/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tältä syksyltä astmadiagnoosi, tosin tehtiin jo 2 v sitten tehtyjen tulosten mukaan.

Tuolle alkuperäiselle vielä, että kokeilepa sormin, että onko tuosta rintalastan ja kylkiluiden välistä kipeä. Mulla oli ainakin. Tässä ihan mielenkiintoinen ketju ja näkemyksiä Tietzen syndroomasta.

http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä sydänsiirtoja tehdään, itse olen nelikymppinen...

Rytmihäiriöitä minulla ei ole, pulssi nykyisin välillä todella alhainen, joskin aina ollut n. 60/min, nyt ollut välillä levossa n.50...

Verenpaine pääsääntöisesti normaali, mitttailen kotona ajankulukseni.

Resptin sain jo, mutta haluaisin vielä toisen lääkärin ultraavan, kun tämä minut tutkinut kardiologia ei halunnut selittää asiaa kunnolla, totesi kylläkin näkyvyyden olleen huonon... Tämä lääkäri ei myöskään halunnut huomioida omia tuntemuksiani, siis sitä, että verrattuna vuoden takaiseen olooni, nyt olen paremmassa kunnossa. Vuosi takaperin kipu tuli jo 60 metrin kävelystä, nyt voin kävellä jopa 2km!

Ja töissä käyn normaalisti.

Vierailija
24/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua. Kai selviän hengissä aamuun asti? Olen töissä koko yön, yksin. Keskiviikkona on lääkäriaika muissa asioissa, pärjäisinköhän sinne asti? Ei muuten mitään huolta, mutta kun tosiaan valvon täällä yksin vielä monta yötä, jos minulle sattuisi jotain, olisi myös muita vaarassa.

Vierailija
25/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko painaa sormella siitä rintalastan vierestä? Jos siinä tuntuu kipua, niin se ei voi olla sydämestä vaan on sitten Tietzen, ainakin tämän perusteella:

http://gastrolab.1g.fi/a015f.htm

Vierailija
26/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnu painamalla kipua

Vierailija
27/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuopuksemme pari vuotta takaperin, vaikkakin oireita oli silloin jo reippaasi, raskaus meni hyvin. Ongelmat alkoivat paheta reilu vuosi takaperin, jolloin imetin, ja tästä syystä join vettä todella runsaasti. Pahimmillaan oireet saivat aikaan sen, että olin vauva kanssa olohuoneessa, enkä käynyt yläkerrassa kuin pakon edessä...

Olisi kiva kuulla omista kokemuksistasi enemmän, kun olet meistä "kokeneempi"... Jos sinulla on aikaa, innostuisitko mailailemaan? Osoitteeni on piatsak@hotmail.com

Vierailija
28/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mielenkiinnolla voisin kirjoitella sinulle jos haluat

olen sairastanut kolme ja puolivuotta ,

nyt olen sairaslomalla, joten aikaakin olisis

meitä kohtalotovereita ei kuitenkaan koviinkaan montaa ole nuoremmassa porukassa

Vierailija
30/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pistävä rintakipu on useimmiten täysin vaaratonta ja lihasperäistä. Mielenkiintoista kyllä lukea, kuinka erilaisia syitä kiputuntemuksillae eri lääkärit kertovat.

Vierailija
31/31 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie oon ainakkii täällä vielä hengissä ;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi