voisiko joku kertoa, että mitä vuokrakämpissä porataan asuntojen seiniin?
Jotenkin kuulostaa niin typerältä touhulta asunnossa, jossa asutaan vuosi tai pari.
Kommentit (18)
Miten niin asutaan vuosi tai pari. Aion muuttaa vuokrakämppään eläkepäiviksi ja ihan pitempään ajattelin asua.
Olen asunut nykyisessä vuokra-asunnossa melkein 25 vuotta.
Olen myös ihmetellyt kannattaako tosiaan porata ontelolaattaan reikiä. Selittäisi miksi naapurin puhe kuuluu niin voimaakkaana.
Me on asuttu tässä neljä vuotta eikä vieläkään ole saatu eteisen peiliä ja hyllyä kiinnitettyä seinään :D No, jos seuraavan viiden vuoden sisään...
VUOkranantajan kokemuksella sanoisin että useimmiten seiniin kiinitetään hyllyjä, tauluja ja valaisimia. TÄmä voi olla ihan järkevää, vaikkei asuisikaan kauaa, sillä tuo lisää asumismukavuutta.
Joskus olen törmännyt myös pyykkinauihin (sama tyyppi oli myös tukkinut ilmaistointikanavan muovipussilla kun sieltä "veti" ja valitti sitten, että ilma ei vaihdu, huoneilmassa on kosteutta ja vaatteet haisevat. ja yhden kammottavan kerran joku oli teipannut, naulannut ja ruuvannut huoneen kauttaaltaan muovilla enkä uskalla edes ajatella, mitä siellä oli tehty. Näitä en pitäisi järkevänä menetteytapana riippumatta siitä, kauanko asunnossa asutaan.
Ja miksi sitä pitää porata joka sunnuntaiaamu klo 10? Eikö niitä reikiä saa tehtyä yhdellä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
45cm mustaa tekokyrpää.
Tämä, vuokralaiset on sairasta sakkia.
No me laitoimme opiskelevan nuoren vuokrakämppään peilin ja taulun. Kaikki seinät vitivalkoiset, ei järin viihtyisä.
Mulla oli kerran eläkeläismies naapurina, joka harrasti puutöitä kerrostaloasunnossa. Meteli oli sen mukaista.
Mulla soittimet roikkuu seinillä, useampi kitara ja muutamia viuluja.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sitä pitää porata joka sunnuntaiaamu klo 10? Eikö niitä reikiä saa tehtyä yhdellä kertaa?
Mikä siinä haittaa? Ei kukaan normaali nuku siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
45cm mustaa tekokyrpää.
Hyi hitto.
Ripustuskoukkuja eteiseen. Täälläkään kämpässä ei ollut yhtäkään koukkua tai naulakkoa eteisessä.
Vaikka asuisin tässä vuoden, niin on kiva että voin ripustaa vaikka avaimet tai huivin roikkumaan johonkin.
Hyllyä