Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ja avomiehen allergia

Vierailija
26.11.2009 |

Nyt hyvät neuvot tarpeen. Lähinnä haen vaihtoehtoja - fiksuja :) Eli kissa oli jo talossa ennen avomiestä. Avomiehellä kissa-allergia, joka sitten pahentunut,tietenkin.. Mitä tehdä kissalle, joka on tyttären (8v) silmäterä ja "kaveri" yksinäisinä koulu aamuina. Itsekin kiintynyt eläimeen. MUTTA kun kyseessä toisen terveys, tuntuu että vaihtoehtoja vain yksi..

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sen mukaan onko allergioita tai miten tulee toimeen tai pitää eläimistä.

Lemmikit on täysin olennainen osa minua, elämäntapa. On seurusteltu kissa-allergikon ja kissaihmisen kanssa joka ei pitänyt koirista. Tough, mulla on molempia laatuja. Jossain vaiheessa tullaan siihen että jostain eläimestä pitäisi luopua sulhaskandidaatin takia tai ruveta pitämään lukkojen takana ettei herran nenään käy saati sitten se eläimiin liittyvissä harrastuksissa juokseminen, eihän sellainen sovi kun pitää miestä passata. Ehei, joko ottaa minut kaikkine karvoineni tai ei ollenkaan.

Eipä tästä tainnut paljon apua ap;lle olla..

Vierailija
22/75 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puolison valitseminen allergioiden perusteella on älytöntä.

Luonteeseen tai ihmiseen sekun ei vaikuta mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puhdistin olo- ja makuuhuoneissa. Olen itse tullut allergiseksi lemmikillemme. Puhdistimien ja säännöllisen imuroinnin avulla pystyn sietämään lemmikkiä hyvin. Lemmikillä ei myöskään ole enää asiaa makuuhuoneeseemme, joten sen ovi pidetään aina kiinni.

Nyt hyvät neuvot tarpeen. Lähinnä haen vaihtoehtoja - fiksuja :) Eli kissa oli jo talossa ennen avomiestä. Avomiehellä kissa-allergia, joka sitten pahentunut,tietenkin.. Mitä tehdä kissalle, joka on tyttären (8v) silmäterä ja "kaveri" yksinäisinä koulu aamuina. Itsekin kiintynyt eläimeen. MUTTA kun kyseessä toisen terveys, tuntuu että vaihtoehtoja vain yksi..

Vierailija
24/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää edes helpottaa..

Vierailija
25/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole muuta vaihtoehtoa. Kissa-allergia ei miehestä irtoa pois, että se vaan tulee pahentumaan ja pahentumaan.

Allergiaoireet voivat silti jatkua, esim. itse sain kerran tosi pahat oireet talossa, josta viimeinen kissa oli häipynyt 8 vuotta aiemmin! Eli sohvaan oli iskostunut niin paljon kissan hilsetä.

Vierailija
26/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan ainoa vaihtoehto,mut mitä "korvikkeksi" lapsen mielipahaan?

Vierailija
27/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syököön allergialääkkeitä.

Ostakaa ilmanpuhdistin, siivotkaa usein, älkää päästäkö kissaa sänkyyn...

Vierailija
28/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies allergialääkkeille, ja jos niiden kanssa pärjää niin hyvä, jos ei, niin sitten vasta luopuminen.

Vierailija
29/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan ainoa vaihtoehto,mut mitä "korvikkeksi" lapsen mielipahaan?

miehen takia! Sydämetön äiti.

Lapsella mahtaa tulla hyvät välit uuteen isäpuoleensa, kun hän tapattaa ensin lapsen kissan.

Olisit miettinyt tarkemmin, kun aloit uutta puolisoa etsiä.

Vierailija
30/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista antaa kissa jollekkin läheiselle missä tyttö voisi olla kissan kanssa?

Vierailija
31/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialääkkeet jo käytössä.

Eipä tullut mieleen tehdä listaa miehestä etukäteen että "näillä" ominaisuuksilla voit tulla meidän perheeseen..

Eikä kissaa tapettaisi,annettaisiin ystäväperheelle.

Vierailija
32/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperhe ei asu ihan lähellä.

Ei pääsis katsomaan "helposti".

Vierailija
33/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne ja kissa oli ihan ok kunnes muutettiin yhteen jolloin miehelle tulikin yhtäkkiä allergia :)

Vaati, että mun piti valita joko kissa tai mies. No valinta oli helppo eli valitsin kissan.

Vierailija
34/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siedättyköön kissalle.

Vierailija
35/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialääkkeet jo käytössä.

Eipä tullut mieleen tehdä listaa miehestä etukäteen että "näillä" ominaisuuksilla voit tulla meidän perheeseen..

Eikä kissaa tapettaisi,annettaisiin ystäväperheelle.

Vierailija
36/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ies muka osannu sanoa että ps. olen sitten allerginen sille kissalle, ennenkuin muutitte yhteen? En minä koira-allergikkona voisi edes aloittaa seurustelua koiraihmisen kanssa...

Vierailija
37/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin allergiasta ennenkuin muutti saman katon alle. Allergia pysynyt tähän asti aisoissa tabujen avulla. Mut nyt pahentunut..

Vierailija
38/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin allergiasta ennenkuin muutti saman katon alle. Allergia pysynyt tähän asti aisoissa tabujen avulla. Mut nyt pahentunut..

Eli mies muuttakoon, syököön lääkkeitä tai jotain.

Lapsen ystävästä ette voi luopua.

Mieti nyt itsekin ihan ajan kanssa, mikä on oikein ja väärin.

Vierailija
39/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on lievä allergia ja kissoja on monta=siedätyshoito on muotia

astma on vaarallinen- se on eri asia

Vierailija
40/75 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa lapsen ja jonkun äijän samalla viivalle!

En voisi kuvitellakkaan, että tapattaisin lapsen kissan koska se ei "sovi uudelle miehelle" sniff!

Ihan sairasta!

ps. on sillä äijälläkin pokkaa vaatia sellaista! haluaa siis hallita sinua ja perhettäsi. YÖK!

En ikinä ottaisi tollaista miestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi