Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyin tietoisesti törkeästi tänään bussissa rattaineni.

Vierailija
26.11.2009 |

Bussissa oli kahdet rattaat. Minulla rattaissa istuvan 2v:n lisäksi isompi lapsi mukana. Jostakin syystä porukka nuoria miehiä päätti linnottautua keskioven eteen seisomaan ja höpöttelemään. Ihmiset eivät meinanneet mahtua välistä edes ilman rattaita ja kun olin poistumassa, miehet eivät eväänsä liikauttaneet.

Jyräsin pokeristi rattaani tyyppien varpaiden yli ja huikkasin vain perään, että anteeksi. Miten voi olla niin vaikeaa väistää... luulivatko ne, että KANNAN rattaat vai eikö käynyt mielessäkään miten niiden kanssa ulos pääsee...? Olivat hieman hämmentyneen näköisiä kyllä.

Törkymamma

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaunujen kanssa liikenteessä niin pitää osata huomioida ympäröivä tilanne ja alkaa valmistautua pois jäämiseen jo pikkuisen aiemmin. Sanoa vaikka jo nappia painaessa muille että on jäämässä seuraavalla jolloin varmasti kaikki muut matkustajat osaavat väistää ja järjestäytyä siten että ne matkustajat jotka ovat jäämässä pois pääsevät myös pois kuten myös vaunujen kanssa matkaaja.

Vierailija
22/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo vaan että mä menin niin lukkoon siitä että jäin vaan suu auki tuijottamaan nuorisoa kun ei kukaan noussut keskioven kohdan penkeiltä kun minä olin vaunujen kanssa menossa sisään. No onneksi "kollegamamma" tuli ja huusi että täällä olisi tulossa vaunut :D huomasi varmaan, että en saanut sanaa suusta. Kiitokset sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaiset lapsettomat nuoret miehet välttämättä itse tajua väistää (ajattelematonta kyllä), niille pitää sanoa! Anteeksi, voitteko väistää on ihan käyttökelpoinen fraasi. Jos pitää verrata, niin sinähän tässä tylympi olit, kun teit sen tietoisesti.

Päästin edeltäni vaunuttomat ensin ja äkkiä oli mentävä, koska kuski jo suhutteli ovia. Jos olisin jäänyt neuvottelemaan, olisin löytänyt itseni seuraavalta pysäkiltä 500m päästä.

T.21

Vierailija
24/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin PK-seudun busseissa on se lastenvaununappula, jota painamalla voi kuskillekin kertoa, että ulosmenossa kestää aikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä