Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi pahempi: SI vai SI-rokote? Kumpaat leiriin kuulut?

Vierailija
26.11.2009 |

a) SI pahempi kuin rokote

b) Rokote pahempi kuin SI

c) voisitko jossain olosuhteissa tai jonkin tapahtuman seurauksena muuttaa mielipiteesi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että si katoaa maailmankartalta ja rokotus käy turhaksi.

Olin jo rokotusta ottamassa mutta muutin mieleni enkä otakaan. Eli olen siis jo muuttanut mielipiteeni yhden kerran.

Vierailija
22/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo 15 päivää sairastanut sikainfluenssaa, eikä kuume ole vieläkään laskenut. Tää on ihan kamala tauti. Turha väittää pieneksi flunssaksi, jos ette ole itse sairastaneet.

Sairastin pari vuotta sitten A-viruksen ja se oli pikkujuttu tähän verrattuna. Suosittelen erittäin lämpimästi rokottamista. (Lapseni saivat sen eivätkä ole sairastuneet)

Ja itse olen juuri niitä henkilöitä, jotka eivät koskaan sairastu paitsi nyt just sitten tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauti paaljon pahempi

Vierailija
24/24 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaisjärki rules. Meillä oli 95% tod. näk sikaflunssa. Kaikki sairastettiin- lapset kipeämpiä kuin koskaan ja tauti kesti 2 vko. Jos mulla on mitään kykyä ymmärtää mitään, niin oli si. (ja 100% varmuutta mistään ei ole olemassakaan) LUOTAN siis VAISTOON, tauli ei ollut mikään tavallinen pikkuflunssa todellakaan- olemme päättelykykyni ja suuren todennäköisyyden mukaan saaneet immuniteetin. En ota mitään muitakaan influenssarokotuksia, emme siis ota tätäkään. En halua kuormittaa elimistöä turhaan. Kukaan ei ole kertonut mikä suuri 100% hyöty rokotteesta seuraisi.

Jos tauti muuttuu vakavammaksi ja tarvitaan toisenlainen rokote, sitten otamme, koska tämä tauti jo vihjaisi siihen suuntaan kuinka kurja se voisi olla.

Avainsana on siis luottamus omaan arvostelukykyyn ja maalaisjärkeen. Tosiasiahan on se ettei kellään ole käytettävissäkään mitään muuta. Kuolla voi koska vaan mihin vaan- sitä on turha hysterisoida. Monethan ottaa rokotteen ajattelematta ja vaistoamatta itse yhtään mitään, luotetaan siihen että joku jossain tietää mikä on oikein ja pelastaa kaikelta kurjalta. Ja hyvä niin- on turvallista elää. Mutta ei se ole yhtään sen enempää totta ja oikein kuin luottaminen luonnolliseen vastustuskykyyn.