Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita,jotka ei juttele tai halua tutustua tupakoiviin ihmisiin?

Vierailija
25.11.2009 |

Päiväkodissa on muutama äiti, jotka asuu naapurustossa ja olen nähnyt heidät tupakoimassa (ei kylläkään lasten lähellä mutta kuitenkin). Mun on tosi vaikea suhtautua heihin, enkä halua tutustua niihin, vaikka vaikuttavatkin muuten ihan "kunnon ihmisiltä", pidän vain tuota tupakointia jotenkin niin inhottavana asiana etten halua tutustua .. Onko muita samanlaisia, jotka tämän asian suhteen näin tiukkoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi on teininä aloitettu tapa josta onkin vaikeampi päästä eroon aikuisena. Se, mihinkä "luokkaan" lukeudutaan on taas ihan helvetin typerä käsite!

Käyneet polttavat vähemmän ja käyttävät alkoholia vähemmän.

jossa kävi ilmi, että vähemmän koulutetut polttivat enemmän, mutta enemmän koulutetut käyttivät enemmän alkoholia.

Vierailija
22/27 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en halua heitä ystävä/tuttavapiiriini.

halveksin heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen minä löysin...

Vierailija
24/27 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi laisinkaan sietää tupakanhajua kun olen hajuherkkä sekä astmaatikko...en siis voi esim. istua sellaisen ihmisen vieressä joka on juuri käynyt ulkona tupakalla koska tulen pahoinvoivaksi...yritän mahdollisuuksien mukaan vältellä tupakoitsevien seuraa...onneksi ystäväni ja suurin osa lähipiiristäni on tupakoimattomia...

piipittäviä "hajuherkkiä" enkä pihiseviä astmaatikkoja. Siks kierrän teidät kaukaa mutta joskus naureskelen partaani kun te sieraimet väpättäen pelkäätte jonkun hajupartikkelin uivan nenäkarvoituksenne lävitse ja aiheuttavan jotain kamalan traagista! Ja onneksi minulla on ystävät ja suurin osa lähipiiristäni sellaisia, jotka suvaitsevat ihmisten erilaisuudet ja ymmärtävät, että jokaisella on oikeus elää.

Btw, jos joskus tuun sun viereen ja alkaa ahistaan, ni pyydä mun Bricanyliä lainaks. ;)

Vierailija
25/27 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan fakta, että nykyään pääasiallisesti vaan huonosti koulutetut polttavat, fiksu, koulutettu ihminen ei polta. Kyllä se kertoo ihmisestä tosi paljon jos polttaa, ja sellaiseen ihmiseen en halua tutustua.

Vierailija
26/27 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma ei aiheuta, eikä kohtuullinen alkoholinkäyttökään.

Vierailija
27/27 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, en halua tutustua kehenkään äitiin joka polttaa, halveksin sellaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän