Muita,jotka ei juttele tai halua tutustua tupakoiviin ihmisiin?
Päiväkodissa on muutama äiti, jotka asuu naapurustossa ja olen nähnyt heidät tupakoimassa (ei kylläkään lasten lähellä mutta kuitenkin). Mun on tosi vaikea suhtautua heihin, enkä halua tutustua niihin, vaikka vaikuttavatkin muuten ihan "kunnon ihmisiltä", pidän vain tuota tupakointia jotenkin niin inhottavana asiana etten halua tutustua .. Onko muita samanlaisia, jotka tämän asian suhteen näin tiukkoja?
Kommentit (27)
haluanko tutustua vai en. Itsekin poltin ennen lasta. Mies ei onneksi polta, en kestäisi kotona nykyään enää pienintäkään tupakanhajua.
En koskaan lähde varta vasten tutustumaan ihmisee, jonka tiedän tupakoivan. Ajattelen näet, että fiksu ihminen ei tupakoi = jos tupakoi, jossain mättää. En kyllä juokse karkuunkaan esim. töissä tai harrastuksissa tavattuja tupakoivia, mutta en siis titoisesti hakeudu tällaisten seuraan. Luojan kiitos omassa kaveri- ja tuttavapiirissä ei tällaisia idiootteja juurikaan ole.
Paras ystäväni tupakoi ja muutama kaveri. Miehelläni on myös kavereita jotka polttaa. Tupakoitsijoita varten meillä on purkki terassilla, itse emme polta.
mammoilla sitten mustavalkoinen maailmankuva. Tupakoiva ihminen = paha ja tyhmä ihminen. Savuton = hyvä ja viisas ihminen. Kumpa vain olisikin noin!
Onneksi minun tuttavapiiriini ei kuulu niin pinnallisia idiootteja, jotka arvioi ihmisiä sen perusteella polttaako ne vai ei. (ja kiitos kysymästä, minä en polta - mutta en ole myöskään minäminä-ihminen, kuten tähän ketjuun vastanneet savuttomat tuntuvat olevatn)
mut jos ihmisen henki haisee varpaanvälille niin siirryn suosiolla kauemmas (tupakkakin haisee tuohon verrattuna hyvälle). Ja sama homma jos haisee hielle *yök*
mutta kieltämättä tupakointi ällöttää, mutta ihan ok jos joku haluaa polttaa. Ei mun asia ole sitä kieltää. Mutta en voisi kyllä seurustella tupakoivan kanssa.
Minun tuttavapiirissäni kukaan ei tupakoi ja tuntuisi aika vieraalta ajatukselta että tutustuisin ihmiseen joka moista typeryyttä harrastaa.
tupakointi on teininä aloitettu tapa josta onkin vaikeampi päästä eroon aikuisena. Se, mihinkä "luokkaan" lukeudutaan on taas ihan helvetin typerä käsite!
tupakointi on teininä aloitettu tapa josta onkin vaikeampi päästä eroon aikuisena. Se, mihinkä "luokkaan" lukeudutaan on taas ihan helvetin typerä käsite!
Käyneet polttavat vähemmän ja käyttävät alkoholia vähemmän.
Tupakoin koska haluan lyhentää elinikääni. Olen elänyt ja tehnyt jo kaiken. Tupakoin koska monille riittää että lainaan sytkäriä tai annan röökin. Sitten ei välttämättä tarvitse keskustella sen enempää.
Tupakoin koska kahvi maistuu paremmalta tupakan kanssa.
Tupakoin koska vihaan teitä.
kulttuurihenkilöistä tupakoi. Taitavat sitten olla moukkia ja alemmista sosiaaliluokista kaikki. ;)
tutkinnon omaavan hlön, joka on mm. yleislääkäri ja aivokirurgi ja joka polttaa. En siis lähtisi yleistämään ihan höpöihmisten puuhaksi. Yleensä tupakointi aloitetaan niin nuorena, ettei siitä voi aikuisena välttämättä pahemmin johtopäätöksiä vetää. Ennemmin kiinnittäisin huomiota siihen tyyliin, eli vedetäänkö kaikkien nokan alla ja bussipysäkillä muista välittämättä, vaiko tehdäänkö sitä huomaamatta ja vain muutaman kerran päivässä. On ihan eri olla ihmisen kanssa, joka tupakoi 5 krt/pv kuin puolen tunnin välein polttelevan hlön kanssa.
Toki on kiva jos ei polta, mutta en siitä mitään papukaijamerkkejäkään ala antamaan, ei se ole mikään saavutus.
Itselleni siitä, että en ole käyttänyt elämääni pyrkien ylempään sosiaaliluokkaan! Tämä palsta on opettanut minulle, että sinne kuuluvat ihmiset ovat sekä ahdas-, että ylimielisiä. Kuvittelevat tietävänsä kaiken kaikesta ja täysin empatiakyvyttömiä. Kaikki hyvin niin kauan kun on kulissit pystyssä. Olen alempaa sosiaaliluokkaa ja ylpeämpi, sekä onnellisempi siitä kuin koskaan. Kiitos siitä kuuluu myös teille arvon rouvat.
en voi laisinkaan sietää tupakanhajua kun olen hajuherkkä sekä astmaatikko...en siis voi esim. istua sellaisen ihmisen vieressä joka on juuri käynyt ulkona tupakalla koska tulen pahoinvoivaksi...yritän mahdollisuuksien mukaan vältellä tupakoitsevien seuraa...onneksi ystäväni ja suurin osa lähipiiristäni on tupakoimattomia...
Seuraavaksi varmaan joku selittää, ettei halua tutustua ihmisiin, joilla finnejä kun selvästi kielii alemmasta sosiaaliluokasta ja alentuneesta äö:stä. Tai miten olis väärän merkkiset korkokengät tai karkinsyönti - tosi ällöä sekin!
Onneksi voitte hakeutua vain toistenne seuraan ja olla yhdessä täydellisiä, ah :)
En koskaan lähde varta vasten tutustumaan ihmisee, jonka tiedän tupakoivan. Ajattelen näet, että fiksu ihminen ei tupakoi = jos tupakoi, jossain mättää. En kyllä juokse karkuunkaan esim. töissä tai harrastuksissa tavattuja tupakoivia, mutta en siis titoisesti hakeudu tällaisten seuraan. Luojan kiitos omassa kaveri- ja tuttavapiirissä ei tällaisia idiootteja juurikaan ole.
miettinyt tuosta "äitinäkökulmasta", mutta aikanaan sinkkuna mulla oli ainoastaan yksi kriteeri tulevalle puolisolle: ei saa tupakoida. Eikä mieheni poltakaan. Muutenkin on aivan todella ihana heppu!