Sinne meni :( ei voi mitään, lapset kasvaa....
Vei ison läjän pieneksi jääneitä vaatteita, sekä leluja roskiin :(
Kommentit (30)
En vaan halua, että joku hyötyy meidän lasten vaatteista ja saa ne ilmatteeksi, kun MINÄ olen niistä maksanut. Parempi ne on siksi laittaa roskiin.
ap
Ja tämä ei ollut ap.:n kirjoitus.... tiedoksenne vain.
En vaan halua, että joku hyötyy meidän lasten vaatteista ja saa ne ilmatteeksi, kun MINÄ olen niistä maksanut. Parempi ne on siksi laittaa roskiin. ap
Ja tämä ei ollut ap.:n kirjoitus.... tiedoksenne vain.
En vaan halua, että joku hyötyy meidän lasten vaatteista ja saa ne ilmatteeksi, kun MINÄ olen niistä maksanut. Parempi ne on siksi laittaa roskiin. ap
Kamalaa ett tuollaisia äitejä eli lasten esimerkkejä on vielä nykypäivänä olemassa.
Kyllä me tajusimme, että sinä ikävöit pikkulasten aikaa, mutta ketä kiinnostaa, jos käyttäydyt muuten kuin mikäkin ajattelematon tollo.
Ota tästä ketjusta edes opiksesi ja ala antamaan lapsillesi kunnon esimerkkiä siitä miten pitää elää.
jos ei provo eikä itsekkyys niin tyhmyys. Eihän tuohon nyt muita syitä voi olla.
jos ei provo eikä itsekkyys niin tyhmyys. Eihän tuohon nyt muita syitä voi olla.
Mutta päätin ryhdistäytyä ja kävin hakemassa ne kamat pois roskiksesta ja käyn viemässä uffin laatikkoon. Thanks to you!
ap
Onneksi edes kuuntelit meidän muiden mielipiteitä. Ja joo, kyllä kaikki TAJUSIVAT aloituksesi pointin, se vain jäi tavaroiden hävittämisen jalkoihin, joten kenenkään ei tehnyt mieli kommentoida sitä.
Vähän sama, kuin tekisi aloituksen vaikka mielipide-erosta parisuhteessa, joka johti riitaan, jonka päätteeksi "by the way" mies hakkasi sairaalakuntoon...Eihän kukaan lähde ensimmäisenä kommentoimaan sitä mielipide-eroa (vaikka aloitus olisi sitä käsitellyt) vaan sitä, että mies latasi lättyyn.
Lahjoita ennemmin vaikka jollekin kirpparin pitäjälle niin menee varmasti parempaan tarkoitukseen.
En vaan halua, että joku hyötyy meidän lasten vaatteista ja saa ne ilmatteeksi, kun MINÄ olen niistä maksanut. Parempi ne on siksi laittaa roskiin.
ap