Rokotuksesta kuumetta - päivähoitoon?
Lapsemme saivat eilen useammankin piikin ja nyt on molemmilla lämpöä. Tämä kuume ei tartu, mutta ovatko he nyt alttiimpia saamaan muualta tauteja? Uskallanko viedä päiväkotiin?
Kommentit (8)
ja ollaan tänään tokaa päivää kotona. On tosi väsynyt, vaikka kuumetta tulikin vain 37,5. Klenkkaa myös jalkaa. En tiedä onko oikeesti kipeä, vai tuleeko vaan muistitsa. Noh, ehkäpä huomenna on jo pk kuntoinen.
Olisko sinusta kiva mennä töihin kuumeessa? Mistä tiedät, vaikka lapsella särkisi jäseniä, tai olisi kipeä olo?!
Nämä kuumeiset lapset vaan itkee, haluaa istua sylissä, ja eivät jaksa leikkiä/ulkoilla ryhmän mukana.
lapsellasi on KUUMETTA eli on KIPEÄ ei tosiaan pkhon. ihan sama mikä aiheuttaa kun on kuumetta niin on! että voi olla idiootteja ihmisiä olemassa...minä minä minä...
Itse olen parhaillaan kuumeessa eilisestä sikapiikistä ja olo on karsea. En todellakaan ole työkuntoinen, joten epäilen etteivät lapsesikaan ole.
Ei sitten koskaan ole tullut mieleen, että sairaan lapsen paikka on kotona lepäämässä ihan sen lapsen itsensä takia?
Mistä näitä avuttomia oikein sikiää?
Kuumeen syyllä ei ole väliä, vaan lapsen ololla. Kuumeinen lapsi on enemmän tai vähemmän tuskainen.
Mitä sä niitä päiväkotiin sairaina? Ovat väsyneitä ja kiukkuisia ja joudut hakee kesken päivän pois kun päiväkodista ilmoitetaan että on sairaana. Kuumeen jälkeen yksi terve päivä leväten kotona. Noinko hakusessa tuo perusterveyden- ja lastenhoito aplla on???