Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset!

Vierailija
24.11.2009 |

Millä tavalla, ja kuinka usein pesette pimppinne? Pakko oli tulla kysymään, kun tuolla aihe vapaalla oli tästä aiheesta keskustelua.

Itse olen aina pessyt sen myös sisältä, ja ajatellut sen olevan normaalia. Nyt kuitenkin sain sen käsityksen tuolla, että normaalia ois pestä vain ulkopuolelta??!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ulkoa kaikki hetulat. sieltä sisältä ei kannata huuhtoa limakalvoja, ne hoitavat siellä tasapainon ja puhtauden..

Vierailija
2/6 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä just sain kuulla että ei saa saippualla pestä... en tiennyt ja siis kerran päivässä ja kun on menkat ni useammin.. siis ite pesen! eikä kannata limakalvoihin tosiaan koskea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro,

Tavallisella saippualla ei missään tapauksessa, bakteeritasapaino järkkyy ja voi tulla hiivatulehdus.

On kuitenkin erilaisia erikoistuotteita joilla voi pestä sekä ulko-että sisähäpyhuulet ja itse ainakin pesen tällaisella alapääni viikoittain vesipesun lisäksi.

Se puhdistaa todella hyvin ja ph on oikea joten ei vaurioita limakalvoja ollenkaan.

Apteekista saa tällaisia intiimisaippuoita naisille ja Dermosililla on myös oma purnukkansa. :)

joo mä just sain kuulla että ei saa saippualla pestä... en tiennyt ja siis kerran päivässä ja kun on menkat ni useammin.. siis ite pesen! eikä kannata limakalvoihin tosiaan koskea...

Vierailija
4/6 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtaisen aina wc:ssä käytyäni - ei saippuaa eikä muutakaan pesuainetta tarvita.

Jos tiedossa on intiimimpi hetki miehen kanssa, niin on kiva, että kumpikin on puhtaita - ei mikään tapa halua tehokkaammin kuin pahanhajuinen mies/nainen.

Silloin käytän intiimipesuainetta ja saattaapa ohjelmassa olla myös emätinhuuhtelu. Ei muuten suositella jatkuvasti, sillä emättimen bakteeritasapaino menee sekaisin liiallisesta pesusta, väittävät viisaammat.

Vierailija
5/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhtelen kädenlämpöisellä vedellä aina vessassa käytyäni. se riittää. ei koskaan saippuaa, taikka muutakaan puhdistusainetta. tuoksuu ja tuntuu puhtaalta, suorastaan nuoltavan hyvältä :)

näin pysyvät limakalvot hyvässä kunnossa, kuten gynekologinikin vasta äskettäin totesi.

Vierailija
6/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on hyvä olla puhtaita sekä ykkönen että kakkonen, hehheh.

Mutta kyllä asia on juuri näin. Naiset unohtavat pestä persvakonsa kakkaamisen jälkeen. Pelkän paperin jäljiltä jää todella kaameat aromit, jotka nousevat nokkaan varsinkin takaapäin.

Jos tiedossa on intiimimpi hetki miehen kanssa, niin on kiva, että kumpikin on puhtaita - ei mikään tapa halua tehokkaammin kuin pahanhajuinen mies/nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi