Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kylppärin matto liimaantunut lattiaan...

26.08.2007 |

Kylpyhuoneen kumipohjainen matto oli ilmeisesti kosteuden takia tarttunut muovilattiaan kiinni ja jätti aika pahat jäljet pois irroittaessa. Eli maton pohjaa oli jäänyt lattiaan kiinni. Rapsuttelemalla lähtisi,mutta on kovin aikaa ja hermoja vievää hommaa ja juuriharjalla harjaamallakaan ei lähde! Eli onkohan mitään ainetta,millä jäljet saisi irroitettua? Olen yrittäny jynssätä jälkiä ihan perus kylppärin pesuaineilla,mutta ei mitään vaikutusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meilläkin lattialämmitettyyn kaakelin lämähti lateksipohjainen matto - ja vasta tällöin sain tietää ettei tätä yhdistelmää suositella...

Rapsraps - eipä siinä muukaan auttanut, tosin tein sitä vähän kerrallaan joka siivouksen yhteydessä ja väliajat peitin - räsymaton palalla...

Sitkeyttä!

Vierailija
2/4 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miracle ihmesientä saa rtv:stä ainakin just kävin ostamassa. En tiedä auttaako siihen mut sillä saa muita monia tahroja yms. ainkin irti. Kannattaa ainakin kokeilla. Henna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaakeleihin tarttuneen kumin suht helposti irtoamaan liottamalla kumista aluetta muutaman minuutin ajan vedellä, johon olin lorauttanut Tolua. Pelkkä vesikin olisi voinut toimia. Kuivana ei lähtenyt millään.

Vierailija
4/4 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kaakeleihin tarttuneen kumin suht helposti irtoamaan liottamalla kumista aluetta muutaman minuutin ajan vedellä, johon olin lorauttanut Tolua. Pelkkä vesikin olisi voinut toimia. Kuivana ei lähtenyt millään.

Todella seksikästä. Ja vielä 20v vanha ketju. Toivottavasti laukesit kunnolla.