Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4D: Ihoonsa hukkuvat tytöt

Vierailija
24.11.2009 |

Katsooko kukaan tuota ohjelmaa? Mulla tuli itku...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin katsoo bb:tä. niin turha ohjelma sekin.

Vierailija
2/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kato kyllä mitään sillon ku oon koneella. Enkä bb:tä kyllä koskaan. Mikäs dokkari on kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään päätin, etten voi surra, murehtia ja itkeä kaikkien ihmisten, eli vieraiden puolesta. Liikaa olen vellonut muiden suruissa.

Vierailija
4/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tytöstä joilla tuollainen harvinainen ihosairaus. joku harlekiinigeeni. ei todellakaan mitä kaunista katsottavaa.

Vierailija
5/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä muistuttaa taas miten järkyttävän onnekas olen, kun minulla on kolme tervettä lasta. Häpeän, miten taas tänään ajattelin, ettei näin tylsää elämää voi ollakaan...nyt muistan taas jonkin aikaa olla kiitollinen tylsästä elämästäni!

Rukoilen, että nuo tytöt saavat helpotusta elämäänsä.

Vierailija
6/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on se sairaus. Ei noin pahana. Keski-ikäinen on jo.

Vierailija
7/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä on tosi paha tuo, että kun on aivan älyttömän ruma. raa'asti sanottu mutta se on. Käy sääliksi ihan hirveästi.elämä yhtä rasvaamista... Onnekas on kun on säästynyt sairauksilta ja lapsi myös!

Vierailija
8/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä olet ihan älyttömän ruma, sisäisesti meinaan.

Vierailija
9/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä olet ihan älyttömän ruma, sisäisesti meinaan.

miksi ei voi sanoa jos joku näky on oikeasti kamalan ruma? ei se ole henkilökohtaista toisen ihmisen haukkumista, mihin juuri itse sorruit.

Vierailija
10/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä oli myös cp-vamma.

Vierailija
11/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta harlekiiniä (tai merleä) ei saa yhdistää, koska se on yhdistelmänä letaali.

Myös papukaijoilla sitä esiintyy.

Vierailija
12/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on terve, toka lapsi kuoli tohon kalansuomutautiin taaperona ja perheen kuopus kuoli samaan tautiin pari kuukautisena. Nämä tapahtuivat n. 5 vuoden sisällä.

Vierailija
13/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä oli myös cp-vamma.

joltain 10 vuotiaalta.

Mun mielestä nuo tytöt olivat omalla tavallaan kauniita. Ihmettelen vaan, että miten kukaan voi elää sen kaiken rasvan keskellä, aivan varmasti sohvat sun muut on ihan rasvassa, kun se äitikin joutui vaihtamaan lakanat joka aamu.

Vierailija
14/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tappava ole, vaikka hyvin paljon elämää hankaloittava?

Vierailija
15/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei kaikki kuolekkaan siihen syntymänsä jälkeen tai lapsena. Mutta tuossa dokkarissakin selvästi mainittiin, että se Lucy oli Britannian vanhin kyseistä tautia sairastava ihminen. Ja noita kyseisiä aikuisia on maailmalla vähän.

T:se, joka tuntee ne kuolleet lapset.

Vierailija
16/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lamellaarinen_kalansuomutauti

kerran olen Helsingissä nähnyt lapsen jolla oli tuo tauti

Vierailija
17/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli nuorempi) oli? Oliko se jotain 4-5v? Kun sillähän oli vielä VAIPAT.

Nuo muuten näyttivät kammottavilta vauvana, ihan joltain alieniltä. Multa meni totaallisesti ruokahalut ja hyvä, kun en oksentanut.

Vierailija
18/41 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi oma atopia tuntua niiin pieneltä vaivalta...

Näin talven (?) tultua olen taas tuskaillut punaisena hilseilevien silmänympärysten kanssa, mutta eipä tunnu enää miltään kun katsoi dokkarin tyttöjä. Iho on ihmisen suurin elin ja jos siinä on häikkää, niin elämä on yhtä kidutusta...

Vierailija
19/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kylpemiset ja monta kertaa päivässä tapahtuvat rasvaukset.

Mua kauhistutti sen yhden lapsen kuva missä se oli just syntynyt. Se oli ihan hirvee, todellakin ihan kuin joku avaruusolio.

Vierailija
20/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kannata aborttia, mutta kyllä minä sitä vakavasti harkitsisin, jos ilmenisi että tulevalla lapsella on ko.tauti. Tarkoitan, että tässäkin ohjelmassa vanhemmilla olo 25% mahdollisuus saada sairas lapsi. Miksi he ehdoin tahdoin tahtoivat biologisen lapsen, eikö lasta olisi voinut hankkia muilla keinoin?

Tutkijat selvittivät tuossa sairauden aiheuttaman geenin, joten luulisi että raskausaikana voitaisiin tutkia onko lapsella se.