Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4D: Ihoonsa hukkuvat tytöt

Vierailija
24.11.2009 |

Katsooko kukaan tuota ohjelmaa? Mulla tuli itku...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kauhistutti sen yhden lapsen kuva missä se oli just syntynyt. Se oli ihan hirvee, todellakin ihan kuin joku avaruusolio.

silmät usein syntyessä vuotavat verta kun ovat suomujen puristuksissa ja suu on kiristynyt ammolleen, en uskalla edes ajatella että katsoisin jonkun kuvan... Tosi surullista :(

Vierailija
22/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi isona poliisiksi ja poliisit sitten keräsivät jotain avustusta lääkärikuluihin.

Mitähän pojalle nykyään vai liekkö hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kannata aborttia, mutta kyllä minä sitä vakavasti harkitsisin, jos ilmenisi että tulevalla lapsella on ko.tauti. Tarkoitan, että tässäkin ohjelmassa vanhemmilla olo 25% mahdollisuus saada sairas lapsi. Miksi he ehdoin tahdoin tahtoivat biologisen lapsen, eikö lasta olisi voinut hankkia muilla keinoin? Tutkijat selvittivät tuossa sairauden aiheuttaman geenin, joten luulisi että raskausaikana voitaisiin tutkia onko lapsella se.

Eräillä tutuillani oli kääpiökasvuinen tyttö ja he ovat jokaisen seuraavan lapsen kohdalla selvittäneet, ovatko hekin kääpiöitä. Ovat kuitenkin saaneet 3 tervettä lasta tämän ekan kääpiökasvuisen jälkeen. LUultavasti olisivat tehneet abortin jos eivät muut olisi olleet terveitä. Esikoinen kuoli myöhemmin syöpään...

Ajattelin minäkin vanhempia että mikä homma heillä on joka päivä. Tuskin äiti voi olla töissäkään?

Itse sitten valitan sitä, että kaksi lapsistani pissailevat sänkyyn ja sitä hommaa tulee. Pieni homma tuohon verrattuna!

Vierailija
24/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat huolet alkoivat tuntumaan todella pieniltä. Kuten täällä oli muitakin atooppisen ihon omaavia ihmisiä niin ei kyllä omat rasvaukset tunnu enää missään.

Ja kuinka paljon voimia tuo kaikki vaatii vanhemmilta.

Vierailija
25/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saattaa kyllä mennä aamukahvit väärään kurkkuun niitä kuvia katsellessa. Siis ne lapset oli syntyessään oikeesti ihan alieneiden näköisiä, siis sellaisia kuin jossain Salaisissa kansioissa... Mietin, että ihan pikkunen järkytys voi olla vanhemmille, jos tuollaisen lapsen saa ihan yllätyksenä, varmasti ensisekunnit oikeesti miettii, että onko tuo edes ihminen, silmätkin siis oli samanlaiset kuin humanoideilla ja ihan kirkkaanpunaiset... Surullista :( Onneksi tauti on harvinainen.

Mua kauhistutti sen yhden lapsen kuva missä se oli just syntynyt. Se oli ihan hirvee, todellakin ihan kuin joku avaruusolio.

silmät usein syntyessä vuotavat verta kun ovat suomujen puristuksissa ja suu on kiristynyt ammolleen, en uskalla edes ajatella että katsoisin jonkun kuvan... Tosi surullista :(

Vierailija
26/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyttö oli 4v ja mitä se sua haittaa, jos vaipoissa on. Tuskin on suurin murhe tytön vanhemmille, ettei ole vielä kuivaks oppinut.

Vierailija
27/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tytöt olivat hurjan reippaita ja omalla tavallaan ihan yhtä kauniita kuin tavallisetkin lapset. Toivon vain että keksittäis pian jotain lääkettä tms joka voisi auttaa heitä elämään normaalimpaa elämää...

Vierailija
28/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskaudessa on kyllä sitten nähtävissä sellaisia merkkejä, mistä tuon sairauden voi päätellä. Mutta silloinkaan ei mitään sataprosenttista varmuutta saada. Ja siihen tarvitaan ko tautiin perehtynyt lääkäri. Ei sitä tavallinen ultrahoitaja mistään huomaa.

Tietty sitten, kun tuollainen lapsi syntyy, niin sen jälkeenhän se on tiedossa, että tuo geeni löytyy, ja riski saada toinen samaa sairastava lapsi on suuri.

Kunpa asia olisikin niin helppo, että sikiöt voitaisi seuloa, ja vain terveet jätettäisi kasvamaan vauvaksi asti. Mutta eipä onnistu noin. Vaikka nykyään lääketieteessä kyetään jo monenmoisiin ihmeisiin, niin tuohon ei vielä kyetä.

Vierailija
29/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui Venäjällä mutta hän kävi Suomessa erilaisissa hoidoissa, Sunnuntairaportissa seurattiin usein Juran elämää.

Halusi isona poliisiksi ja poliisit sitten keräsivät jotain avustusta lääkärikuluihin.

Mitähän pojalle nykyään vai liekkö hengissä.

Vierailija
30/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti sairaita, suurin osa elää ihan normaalia elämää.

Vierailija
31/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä kahta vahempaa lasta pestiin, hangattiin kuollut iho pois ja ne itki. :)

Vierailija
32/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän näköinen vauva syntyisi. Jo sen vuoksi että näyttää siltä ,että vauvaan koskee.

http://www.barrettdesigns.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/harlequin…

Vierailija
33/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän näköinen vauva syntyisi. Jo sen vuoksi että näyttää siltä ,että vauvaan koskee.

<a href="http://www.barrettdesigns.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/harlequin…" alt="http://www.barrettdesigns.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/harlequin…">http://www.barrettdesigns.com/blog/wp-content/uploads/2008/07/harlequin…;

antaisin hänen kuolla. olen pahoillani, mutta armomurha olisi mielestäni oikeutettua tällaisessa tapauksessa..itkettää aivan kamalasti..

Vierailija
34/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään armomurhia tarvita, kun eivät pysty elämään muutenkaan.

Vierailija
35/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menee netistä tuon ohjelman katsomaan tai avaamaan noita linkkejä niin OMALLA VASTUULLA!!! Mut haukuttiin tuolla toisessa aloituksessa pahaksi ja empatiakyvyttömäksi ihmiseksi ku olin tehnyt tälläisen aloituksen.

Ne kuvat ja se ohjelma ei ole mitään kaunista katsottavaa, että jos on herkkä ihminen, niin kukaan ei niitä pakota katsomaan.

-ap-

Vierailija
36/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittääkseni se eilisen doggarin 20-vuotias tyttö sairastaa vaikeaa versiota ja syntyessään oli ihan kauheen näköinen. Mä en ensin meinannut uskoa että se on ihmislapsi!!!

Vierailija
37/41 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittääkseni se eilisen doggarin 20-vuotias tyttö sairastaa vaikeaa versiota ja syntyessään oli ihan kauheen näköinen. Mä en ensin meinannut uskoa että se on ihmislapsi!!!

Vierailija
38/41 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että in vitro-hedelmöitys ja terveiden alkioiden valinta olis mahdollista jos tietää, että kantaa geenivirhettä, on sen verran vakava tauti.

Aloin just katsoa tota dokkaria ruutu.fi:ssä ja alkuun pamahti Vichyn kasvorasvamainos.. Oh the irony.

Vierailija
39/41 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/41 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen joskus vuosia sitten nähnyt videon harlekiinivauvasta. kyllä teki pahaa katsoa sitä.