Kysymys Farmvillestä:
Siinä kun muokkaa maata, niin välillä ilmassa leijuu kolikko. Mitä se tarkoittaa? Pitäisikö sille tehdä jotain? Oon yrittäny joskus klikata sitä, mutta mun mielestä ei tapahdu mitään.
Kiitti avusta!
Kommentit (37)
enkä saa farmia laajennettua, kun naapureita ei ole tarpeeksi :(
Lvl 32.
pelatkaa ja opetelkaa ite selvittää noita.. järkee kysellä muilta. noh, ehkä ne on fiksumpia ku on tajunnu noi asiat.
itellä ei tulis MIELEENKÄÄN kysellä mitään noin älyhoi juttua täällä.
ei olis tullu pieneen jumittavaan mieleenikään, että facebookissa saattais mahdollisesti olla ryhmä juuri tätä varten :P
että alkaa fanittamaan sovellusta? Ja miten se merkki laitetaan että halutaan lisää naapureita?
että alkaa fanittamaan sovellusta? Ja miten se merkki laitetaan että halutaan lisää naapureita?
Ja kirjotat ryhmän seinälle vaikka 'Add me please' ja odottelet, että muuta ryhmän jäsenet lisää sut kaveriksi.
Sit lisäät nää uudet kaverit naapureiksi.
itse jäin reilu viikko sitten koukkuun. Vasta tasolla 19.
Tykkään pitää tilan aika selkeänä ja oikean maatilan näköisenä, niin että puita ja eläimiä ei ole liikaa. Sellaiset täyteen tungetut ei ole kivan näköisiä.
-FarmVille.comissa tuo mun Game Feed (eli se, mistä näkee, onko kaverit saanu vaikka munia tai vasikoita) lakkas toimimasta tuossa ennen joulua. Saako sen jotenkin taas kuntoon? FlashPlayer on päivitetty, sama ongelma monilla eri tietokoneilla, Mozillalla ja IE:llä.
-Garden Shed jumii. En vaan saa sitä auki ja laitettua kukkia pois/eteenpäin, Siellä 30/30 kukkaa. Voiko tälle tehdä jotain?
ja laita siihen asetukset niin, ettei ne näe sun kuvia tms. Näin mulla :)
mutta joskus aikoinani menin piilottamaan nuo FarmVilleviestit näkyvistä. Miten ne saisi takaisin? :)
farmvilleä, että voisi pyytää naapuriksi. En halua pelaamattomia pyytää.
farmvilleä, että voisi pyytää naapuriksi. En halua pelaamattomia pyytää.
ylhäällä lukee kohta, "naapurit" englanniksi siis, niin siinä näkee ketkä pelaavat, sieltä voit naapuripyynnöt lähettää =)
mutta joskus aikoinani menin piilottamaan nuo FarmVilleviestit näkyvistä. Miten ne saisi takaisin? :)
Muakin kiinnostais
Kokeilin kerran, ihan pieni mitätön juttu vain ja siihen jäi.
Minäkin olen koneiden oston kannalla. Pääsee hankaliin paikkoihin. Ja lisäbensaa en ole koskaan hankkinut.
Ihana peli!
- tasolla 37