Kellään ilmatäytteistä (pumpattavaa) vieraspatjaa???
Hei, onko siis kenelläkään kokemuksia noista pumpattavista vieraspatjoista? Esim honkkari myy ja kai Jysk myös. Kun tarttisimme vieras"sängyn" joka olisi helppo säilyttää varastossa ja tuo houkuttais.
Mutta onko siinä hyvä nukkua? Pitääkö ilman? Muita kokemuksia???
Kiitos!
Kommentit (12)
nukkumaan sellaisessa. Aamulla lapseni sanoi: "Koiransänky!". Ilma oli lähtenyt pihalle ja reunat töröttivät pystyssä.
saatiin se lahjaksi :)
Mutta siinä on äärimmäisen huono nukkua, paitsi jos on todella syväuninen ja hyvä selkäinen.
http://www.jysk.fi/165/388/420/4734400/a/catalog
Miltä vaikuttaa, tietääkö kukaan tai onko testannut?
Kun ei viitsis ostaa jos onkin ihan p*ska...
ap
kyllä siinä ihan ilma pysyy. En ole itse kokeillut nukkua, joten en tiedä nukkumamukavuudesta. Tuollaiseen veluuripintaan jää kyllä pöly aika hyvin kiinni, pitäisi omakin patja harjata vaate- tai teippiharjalla.
Siinä ovat nukkuneet sekä yövieraat, että kun ollaan oltu itse yövieraina. Meillä ostettu Jyskistä ja kyllä meillä ainakin siinä ilma pysyy. Ja ihan hyvä siinä on nukkua. En nyt ehkä ihan viikkotolkulla, mutta 2 yötä ollaan siinä nukuttu minä, mies ja vauva välissä perhepedissä, eikä kyllä kukaan valittanut. Suurin ongelma siinä on lähinnä se, että jos nukkujat ovat kovin erikokoisia, niin patja painuu vähän alemmas painavemman nukkujan puolelta. Mutta musta se on ollut muutaman kympin vierassängyksi ihan loistava keksintö. Menee kaapissa pieneen tilaan ja on nopea koota ja pakata takaisin. Suosittelen!
On hyvin pitänyt ilmaa. Ainoa haitta on se natina joka siitä kuuluu kääntyessä. Luulin, että se johtuu siitä, että patja oli lattiaa vasten, mutta kun seuraavan kerran laitoin maton alle, sama natina jatkui.
Meillä on. ite oon nukkunut siinä ihan ok. Mies hieman raskaampaa tekoa sanoi todella huonoksi, mutta pystyi nukkumaan.
Ja kaveritkin on toiste tulleet meille yöks.
Hei,
Meillä sellainen yhden hengen ilmatäytteinen patja (muistaaksee ostettu Robin Hoodista, ei mikään kallis patja) ja on toiminut hyvin. Kyllä siinä yön tai kaksi ihan hyvin nukkuu. Patjan alle on hyvä laittaa matto tms., muuten "natisee" kun kääntyilee ;-)
nukkumaan sellaisella kyläpaikassa,menen hotelliin. Se piti niin kauheaa ääntä, kun käänsi kylkeä, etten nukkunun siinä juuri lainkaan. Lisäksi ne muhkurat siinä patjassa tuntuivat petarin läpikin. YÄK! Vieraiden halveksuntaa, jos laitat sellaiselle nukkumaan.
Ja ei ole vieraat valittaneet, päinvastoin. Jyskin sähköpumpulla varustettu. Nopea laittaa "pystyyn" ja tyhjentää. Ilma pysyy, kannattaa täyttää melko täyteen niin huoju ja heilu ja meillä on päälle pedattu ohut petari johon lakana.
Miinuksia:
natisee, jos suinkin mahdollista ei suoraan lattialle, ainakaan muovimatolle, mielellään maton päälle, ei myöskään kiini seinään.
ja harkitsen ostamista. Meillä siinä nukkui sukulaislapset pari yötä ja kyllä se vaikutti hyvältä pediltä. Ilma pysyi hyvin.