Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suomen kamalimmat kaupungit?

Vierailija
24.11.2009 |

Ja perustelut mukaan!

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia ihmisiä, kauniita maisemia, kulttuuria, Tuusulan järvi jne.

Vierailija
22/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviä on muuallakin ja meri on ihanampi. Ihmiset ei oo sen mukavampia kuin muuallakaan.

T: Tuusulalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviä on muuallakin ja meri on ihanampi. Ihmiset ei oo sen mukavampia kuin muuallakaan. T: Tuusulalainen

Vaan ihan kunta. Mutta allekirjoitan kyllä sen, että ei se kovinkaan viehättävä paikka ole.

Vierailija
24/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 24.11.2009 15:59 (# 19)

Miten tässä ketjussa määritellään kaupungit?

siis lasketaanko kaikki kaupungeiksi jotka ovat sellaisen oikeuden saaneet? Nykyäänhän on sellaisiakin kaupunkeja joissa on niin pieni asukasmäärä että monissa lähiöissä on enemmän asukkaita...

Vierailija
25/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden asukkaat kuvittelevat olevansa "melkein hesalaisia" ja halveksivat kauempana asuvia siksi.

Lohja, Nurmijärvi, riksu, kerava jne,,,

Ikäänkuin stadilaiset olisivat parempaa porukkaa kuin esim oululaiset, ja he itse samassa nosteessa.

t. helsinkiläinen

Vierailija
26/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviä on muuallakin ja meri on ihanampi. Ihmiset ei oo sen mukavampia kuin muuallakaan. T: Tuusulalainen

Vaan ihan kunta. Mutta allekirjoitan kyllä sen, että ei se kovinkaan viehättävä paikka ole.

Olis pitänyt selventää että "kamalin paikkakunta".

Vierailija
27/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 25.11.2009 10:14 (# 41)

Espoo

Sehän on vain rykelmä lähiöitä,ei mitään oikeaa kaupunkikeskustaa

Vierailija
28/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasahan on hieno kaupunki, komeat esplanadit, KUNNON tori, riittävästi ja sopivasti asukkaita (yli 50 000), MERI lähellä... Myös suht vanha ja paljon historiaa. Vaasan palvelut ovat parantuneet tosi paljon viimeisen 5-10 vuoden sisällä.

Seinäjoki taasen on joku ruma risteys myöskin. Litteääkin litteämpi, ei mitään vanhoja taloja eikä kunnon "katuruudukkoa", jotain teitä vain sinne tänne.

Vierailija
29/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin iloinen paikka. Aika tylsä eikä liioin ystävällinen kunta. Ihmiset melko sisäänpäinkääntyneitä. Joten en viihtynyt. Itse ole kovin puhelias ja avoin. Paikka tuntui tosi tympeältä vaikka siellä useamman vuoden vietimmekin.

Vierailija
30/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin Keravaan vaikka aiemmin pidin sitä ö-luokan kaupunkina enkä tod. suostunut edes käymään siellä kaupassa vaikka sinne olisi ollut lyhempi matka ku jumboon. Pakosta muutimme sinne väliaikaisesti ja huomasin että se on todellakin kiva kaupunki. Aivan ihana suorastaan. Palvelut toimivat, harrastuksia riittää taiteesta urheiluun ja terveyspalvelut ovat hyvät. Junallakin pääsee stadiin jos haluaa. Asuminen ei ole niin kallista kuin lähikunnassa Tuusulassa. Itse jouduin kyllä perumaan sanani Keravasta. Haukuin sen aiemmin täysin lyttyyn ilman mitään järkevää perustetta.

Vierailija
31/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhien luku on järisyttävä. Mulle tuo entinen kotikaupunki edustaa kuolemaa...

Ja se erilaisuus...siellä sitä ei saa olla. Kaikkien on mahduttava samaan muottiin...erilaisuus on pahasta ja muutokset myös.

On siellä hyvääkin. Tornionjoki on kauneinta mitä tiedän.

Vierailija
32/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut: kaikissa on ihan hirveän ahdistava ilmapiiri kun siellä on käynyt.

Vierailija
33/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rikkaimmat. Keskusta on joo aika kamala, mut

meri ja kalliit merenrantatontit vetävät hyväosaisia.

Kaarina - pelkkä ikävä Turun nukkumalähiö. Kaupungin keskusta karsea ja tylsä betonila. Ei ansaitse kaupungin nimeä. Raisio - ankea, ruma risteyspaikka, kuten joku jo sanoikin.

Vierailija
34/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se ei taida olla kaupunki. On kuitenkin aivan kauhistuttavan ruma paikka, sodan jälkeen halvalla rakennettu slummi.

Raahea ei oo kukaan maininnut, koska Raahe on hyvä paikka.Kaunis vanha Raahe, hyvät palvelut ja paljon harrastuspaikkoja. Erittäin lapsiystävällinen kaupunki.

Vierailija
35/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä itse asun on todettava että Tuusula on kamalin kaupunki. Oon asunut täällä jo 4 vuotta enkä ole kotiutunut kauheen hyvin. Täällä ei oo kuin huonekalukauppoja ja autokauppoja, näin kärjistetysti sanottuna. Hyrylän koulukeskus on huono koulu, oma lapsi käy sitä. Vanhempien ja koulun yhteistyö ei kauheen hyvin pelaa, ei ainakaan koulun puolelta. Siellä koulussa on muutenkin ongelmia. Pyörät rikotaan jne. Ja sitten keskuta, aivan saatanan ruma ja pieni. Hyvää täällä on vaan se että täältä pääsee nopsaan autolla Helsinkiin, sivistykseen ja ihmistenilmoille.

Tuusula on kunta...ei kaupunki =)

Vierailija
36/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sita ei ole ainakaan kukaan viela ehtinyt mainita.

Minusta kauhein on myoskin Pieksamaki. Jotenkin vain ahdistava paikka.

Vierailija
37/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä itse asun on todettava että Tuusula on kamalin kaupunki. Oon asunut täällä jo 4 vuotta enkä ole kotiutunut kauheen hyvin. Täällä ei oo kuin huonekalukauppoja ja autokauppoja, näin kärjistetysti sanottuna. Hyrylän koulukeskus on huono koulu, oma lapsi käy sitä. Vanhempien ja koulun yhteistyö ei kauheen hyvin pelaa, ei ainakaan koulun puolelta. Siellä koulussa on muutenkin ongelmia. Pyörät rikotaan jne. Ja sitten keskuta, aivan saatanan ruma ja pieni. Hyvää täällä on vaan se että täältä pääsee nopsaan autolla Helsinkiin, sivistykseen ja ihmistenilmoille.

Tuusula on kunta...ei kaupunki =)

Ja mä sanoinkin että olis pitänyt selventää sen verran että, ei kaupunkin vaan paikkakunta!! No, karsee paikka tää on anyway!

Vierailija
38/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karseen ruma keskusta

ihmiset olevinaan jotain hienoakin porukkaa

ei mitään tekemistä

ankeaa ja tylsää

surkea kauppavalikoima

Asuin siellä reilun vuoden ja onneksi tajusin muuttaa pois.

Vierailija
39/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse joutuisin joskus Etelä-Suomeen muuttamaan, niin muuttaisin Keravalle. Minusta se on hyvin viehättävä pikkukaupunki, jossa on kaikki palvelut, mitä tarvii, ja pääkaupunki lyhyen matkan päässä.

Vierailija
40/103 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kaupunki jossa ei todellakaan ole yhtään mitään!

Vaasa oli kaunis kaupunki ainakin lomalaisen näkökulmasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan