Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

diilin heidi kaunis?

Vierailija
24.11.2009 |

minun mielestä on, entä sinun?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän myös hänen pukeutumistyylistään ja olemuksestaan muutenkin.

Vierailija
2/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nääs niin sivistynyt etten arvostele toisten ulkonäköä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen, aika kuivakkaan näköinen. Mä kyllä yllätyin, että se on vaasta 42-vuotias. Olisin veikannut ainakin 10 vuotta vanhemmaksi. Tai sitten me puhutaan eri henkilöstä.

Vierailija
4/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit veikannu siis heidin 52 vuotiaaksi? no huh huh!!

Vierailija
5/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nelikymppiset av-mammat, joille myydään bussissa väkisin lastenlippu ja joilta kysytään paperit joka kerta Alkossa... =)

Vierailija
6/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis on ja pitänyt huolta itsestään - niin kasvoista kuin vartalosta. Harva yli nelikymppinen on tuon näköinen, ennemmin useat ovat tätimäisiä jo 30 ikävuodesta eteenpäin!

Vierailija
7/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Heidi tää joka on jäljellä? se ryppyinen blondi? millä ihmeen planeetalla se on hyvännäköinen???

Vierailija
8/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on muutenkin tyylikäs, tosin arvostelee joskus toisia epäsivistyneesti.

Mutta varsinaiseen kysymykseen vastatakseni, niin ei hän todellakaan kaunis ole! Ei toki rumakaan, mutta monin tavoin hyvin tavallinen nainen hyvinen ja huonoine puolineen. Kroppa "kaunis", mutta kauneudella usein tarkoitetaan ensisijaisesti kasvojen kauneutta ja siltä osin uskoisin aika harvan pitävän häntä kauniina.

Vierailija
9/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perusluusto kasvoissa, hoitaa ulkonäköään ilman ylilyöntejä ja kropaltaan terveen ja hyväkuntoisen näköinen.

Ei mikään superkaunis, mutta selvästi enemmän hyvännäköinen kuin ruma tai plösähtänyt.

Vierailija
10/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin kans yllättynyt että on vasta nelikymppinen. 10 vuotta vanhemmaksi itsekin veikkasin. Tupakoikohan?

Vierailija
11/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todellakin yllättynyt, että on VASTA 42v. Oisin antanut vähintään 5 vuotta lisää.

Vierailija
12/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoi! mun mielestä kaunis, mutta sen olemus on ärsyttävä...

Vierailija
13/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko te funtsitte jonkun tosi-tv:n osallistujien ulkonäköä.

Sitä paitsi sekä Diili että Heidi kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla. Edes se Heidi!

Vierailija
14/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmistä katselee aina mielellään. Ja vielä kun perusilme on iloinen.

Vierailija
15/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisella tavalla.

Uskon, että esim. Helena tekee enemmin töitä Heidin kanssa, kuin jonkun kiroilevan, sovinistisen möhomaha äijän kanssa.

Vierailija
16/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä julkkisnaiset mielestänne sitten ovat kauniita? Omasta mielestäni Heidi on hyvin klassisella, länsimaisen kauneusihanteen mukaisella tavalla kaunis, joten olisi mielenkiintoista tietää, millaiset kauneusihanteet on heillä, joiden mielestä Heidi ei ole kaunis.

Vierailija
17/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jonka mielestä siis heidi on kaunis, mutta silti mun oma naiskauneus menee enemmän tollaseen J LOn tyyppiseen kauneuteen, mutta siis kyllä heidikin on kaunis! oli minnakin mun mielestä kaunis, ihanat hiukset.

Vierailija
18/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on itsestään hyvin huolehtivan naisen näköinen. Eli hän on mielestäni tyylikäs, (tyyli suht. nuorekas) huolitellun näköinen ja pitänyt vartalostaan hyvää huolta. Kyllä sellainen ihminen on mielestäni kaunis.

Vierailija
19/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa sitä mieltä että monikin olisi todella kaunis, jos pukeutuisi kauniisti, hiukset kauniit (väri ja leikkaus) vartalo urheilullinen...

Vierailija
20/21 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että ollapa itsekin yhtä hehkeä sitten viisikymppisenä! En tiennyt, että Heidi on vasta 42...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi