Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akseli-kirppis Mankkaalla, onko hyvä?

Vierailija
24.11.2009 |

Kannattaako ottaa pöytä sieltä, viikko maksaa 39 euroa? Onko toivoa että sais sen vuokran edes myynnillä katettua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreästä Kädestä. Kiva kirppis ja tavara liikkuu!

Vierailija
2/7 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viikosta noin 270e.

Se mikä yllätti, lastenvaatteet ei juuri käyneet kaupaksi, mutta kaikki törky ja krääsä minkä olisin ollut valmis kippaamaan roskiin, meni. Myös verhot, kankaat, lelut ja lastentarvikkeet meni aika hyvin.

Olen taas miettinyt josko ottaisin pöydän, mutta ei varmaan ole nyt aikaa, joulun jälkeen sitten vasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytä akselista aina 2 viikkoa kerralla. Ekalla kerralla myin 500e ja tokalla 300e - vuokrat 75e.

Pöytävuokra on mielestäni paljon. Hyvä, ehjä, siisti tavara menee edullisella hinnalla kaupaksi.

Itse myin paljon lastenvaatteita ja astioita.

Kävin pöytää siivoamassa joka päivä, että pysyi jossain järjestyksessä. Silitin kaikki vaatteet ja muutenkin pöytäni oli todella siisti ja hyvällä paikalla. Kannattaa ottaa pöytä joka on ovesta heti vasemmalla. Alkavat numerosta yksi. Ihmiset lähtevät usein sitä kautta kiertämään. Olen puhunut muiden myyjien kanssa ja osa ei ole saanut edes vuokra rahaa myydyistä tuotteista. tuotteita pitää olla paljon ja vielä päivittäin lisää.

Vierailija
4/7 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lauantaisin koko paikka on ihan täynnä ja just lasten kamoja on paljon myynnissä.

Ja ei tosiaan mene kaupaksi, jos on liian korkeat hinnat kulahtaneilla tuotteilla. Kannattaisi aina miettiä mitä on itse valmis maksamaan tuotteista, niin ei tarvi ihmetellä miksi tavara ei liiku.

Vierailija
5/7 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tosiaan mene kaupaksi, jos on liian korkeat hinnat kulahtaneilla tuotteilla. Kannattaisi aina miettiä mitä on itse valmis maksamaan tuotteista, niin ei tarvi ihmetellä miksi tavara ei liiku.

Että lastenvaattet ei menneet kaupaksi.

Ja ei olleet mitään 'kulahtaneita tuotteita kalliilla', meillä ei kulahtaneita tuotteita edes ole, saati sitten että alkaisin niitä kaupittelemaan.

Ja oli ihan edulliset hinnat, jopa edullisemmat kuin monessa muussa pöydässä kun vertailin.

Ei varmaan vaan ollut otollinen hetki sillä viikolla.

Päädyin laittamaankin ne vaatteen sitten huutikseen ja sainkin triplahinnan, kuin mitä kirppiksellä pyysin. Suosittelen muillekkin.

Vierailija
6/7 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli on mun suosikkikirppis lastenvaatteiden ostoon. Näitä minä sieltä haen:

- tosiaan, aloitan kiertämisen sieltä vasemmalta. Akseli on niin iso paikka, etten useinkaan pääse ekaa 50 pöytää pidemmälle

- silitetyt, koottain lajitellut, koot selvästi merkitty, pöytä hyvin järjestetty -> näitä katson

- jos pöytä on liian täynnä, tavarat sekaisin, tai ei heti näe, minkä kokoista vaatetta on tarjolla, kävelen ohi

- eniten aikaa käytän pöytiin, joilla on vain lastenvaatteita, "krääsä" ei minua kiinnosta

Vierailija
7/7 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lajiteltu selkeästi koottain ja tyttö-poika erottelu, päivittäin kävin järjestämässä. Pöydän reunaan isot laput, joissa luki vaatteita TYTÖLLE koot 92-104, vaatteita POJALLE koot 98-116. Hinnat sopivan alhaiset muttei liian, ettei ostajalle tule olo, että vaate on huonolaatuinen.