Mieheni kertoi,että aina kun on kavereidensa kanssa
jossain, niin porukalla "tsiigailevat", kommentoivat ja arvostelevat naisia, joita on ympärillä. Minusta tuo on kuvottavaa, julmaa, inhottavaa. Olen masentunut ja muutenkin alakuloinen, tuntui pahalta kuulla että myös "hyvin kouluttautuneet ja perheelliset" miehet ovat tuollaisia paskoja :(
Kommentit (25)
silloinhan huumori on aika heikoissa kantimissa. Törkeyksien puhuminen on eri asia, mutta kyllähän hereillä oleva, aktiivinen ihminen tekee jatkuvasti tulkontoja ympäristöstään. lapsivuoteessa oleva äiti ei tee- sen ovat hormonit niin järjestäneet- lapsen hyväksi, mutta muuten kyllä. On luonnollista ja "positiivista" olla kiinnostunut muista ihmisistä. Se millä silmällä katsoo, kertoo tietenkin ihmisen mausta ja kehityksestä. Mun mielestäni on hauska katsoa miehiä, miettiä millaisia olisivat sängyssä, mitä ovat kokeneet, mikä heissä on puoleensavetävää, mua kiinnostavaa. Eikä sille voi mitään että joskus naurattaa jonkun tyyli tai joku ominaisuus.Miten joku voi loukkaantua siitä että hänet nähdään, että häntä kastotaan? Muuttakaa johonkin arabimaahan, siellä naiset verhotaan mustiin, he eivät saa näkyä, olla persoonallisia, yhteiskunnassa olemassa vaan palvelevat neljän seinän sisällä muita. en itse haluais.
Enkä pukeudu mustaan kaapuun mutta en silti jaksaisi nauraa mukana jos joku esim.mun ulkonäölle julkisesti nauraa.
saattaisin loukkaantua jos joku nauraisi ulkonäölleni- riippuu tilanteesta. Mutta eihän toisten katsomisessa mitään pahaa ole.
on ihan eri asia kuin arvosteleminen ja jopa ulkonäön pisteyttäminen.
Edellinen on mukavaa ja kohdetta imartelevaakin toimintaa, jälkimmäinen taas junttimaista ja tökeröä.
on ihan eri asia kuin arvosteleminen ja jopa ulkonäön pisteyttäminen. Edellinen on mukavaa ja kohdetta imartelevaakin toimintaa, jälkimmäinen taas junttimaista ja tökeröä.
Mutta joskus - ah niin hauskaa!
mulla tuo rippuu kavereista. Osan kanssa en voisi kuvitellakaan, osan kanssa taas on hyvinkin viihdyttävää.
silloinhan huumori on aika heikoissa kantimissa. Törkeyksien puhuminen on eri asia, mutta kyllähän hereillä oleva, aktiivinen ihminen tekee jatkuvasti tulkontoja ympäristöstään. lapsivuoteessa oleva äiti ei tee- sen ovat hormonit niin järjestäneet- lapsen hyväksi, mutta muuten kyllä. On luonnollista ja "positiivista" olla kiinnostunut muista ihmisistä. Se millä silmällä katsoo, kertoo tietenkin ihmisen mausta ja kehityksestä. Mun mielestäni on hauska katsoa miehiä, miettiä millaisia olisivat sängyssä, mitä ovat kokeneet, mikä heissä on puoleensavetävää, mua kiinnostavaa. Eikä sille voi mitään että joskus naurattaa jonkun tyyli tai joku ominaisuus.Miten joku voi loukkaantua siitä että hänet nähdään, että häntä kastotaan? Muuttakaa johonkin arabimaahan, siellä naiset verhotaan mustiin, he eivät saa näkyä, olla persoonallisia, yhteiskunnassa olemassa vaan palvelevat neljän seinän sisällä muita. en itse haluais.