Jos pukeutuisit seksikkäisiin sukkanauhaliiveihin ja suutelisit miestäsi
intohimoisesti ja tämä alkaisi vain nauraa, niin mitä tekisit?
Kommentit (49)
Keskustele vielä miehesi kanssa tuosta tilanteesta. Voitte molemmat oppia toisistanne uutta ja köytää kuitenkin yhteinen sävel.
On intona jo pienestä vihjeestä seksin suuntaan...
ehdotteli kaikenlaista ja kertoi mistä piti. Itse ostokset tein kuitenkin salaa, että olisi miehelle jotakin yllätystä. Miksi sitten kuitenkin alkoi vaan nauramaan? En mä nyt tosiaan naurettavalta omasta mielestäni näyttänyt. :(
ap
miehes kanssa heti! ja kerro et sä todella pahoitit mieles, eikä tee varmasti heti mieli tehdä tuollaista uudestaan.
Mulle kävi tässä kerran niin, että mies oli nuolemassa niin mä repesin siinä sit :/ en oikeasti tiedä mikä mua nauratti, en ollut ihan seksituulella ite, mutta lähdin sit miehen mieliks hommaan..sit vaan repesin. Mies pahoitti ihan hirveästi mielensä ja mulla oli myös tosi paha olo kun nauroin :( koska en TODELLAKAAN nauranut miehelle. Anelin anteeksi enkä oo tota virhettä toistanu..
eli puhu miehelles, ja vaadi selitystä miks alkoi nauramaan.
mies ja voin sanoa että en todellakaan alkaisi nauramaan vaan alkaisivat kyllä himot hyrrätä!
Vaimoni ei todellakaan harmittelisi vaivannäköänsä kun pukeutui seksikkäästi.
Oma "seksuaalinen itsetunto" ei ole mikään paras mahdollinen, kun ex-miehellä oli ongelmia halujensa kanssa ja tunsin itseni sen takia tosi surkeaksi. Mieheni tietää tämän ja siksi en voi ymmärtää mitenkään miksi alkoi nauramaan. Seksiä meillä on useamman kerran viikossa, joten ei pitäisi olla siitäkään kiinni.
Toiste en kyllä pue päälleni mitään tuollaista. Tehdään vaan pimeässä peiton alla, jos ollenkaan. :(
ap
naurettavan näköinen eli kannattais jättää ne pitsihepeneet paremman näköisille misuille.
Toiset sitten pilaa tunnelman ikään kuin puolitahallaan pelottavassa tilanteessa.
Moni äijä on sellainen, että puheet on suuret mutta kun tulisi tosi paikka eteen, alkaa lapsellinen käytös. Kerran oli telkkarissa seksiohjelma, jossa rasittava äijä valitti valivali miten vaimolla on niin huono itsetunto ja miten se on huono seksissä ja miksei se tee koskaan aloitetta valivalivali. Noh, pariskuntaa "terapoitiin" ja saatiin naisen itsetunto paremmaksi ja parin kommunikaatio paremmalle tolalle ja kas, nainen rupesi aidosti haluamaan seksiä. Mitä teki mies? Taantui jonnekin 5-vuotiaan tasolle ja rupesi käyttäytymään ihan järkkyttävän lapsellisesti, oikein sabotoimaan niitä tilanteita joissa olisi saanut sitä himokasta seksiä. Kyllä siinä kävi oikein harvinaisen selväksi että tangoon tarvitaan kaksi ja että nainen taisi olla haluttomana juuri sellainen kuin mies hänen oikeasti halusi olevan.
en olisi yllättynyt, jotain tuollaista se varmaan tekisikin siinä tilanteessa. Mun mies ei ole spontaanin seksin kannattaja... :(
naurettavan näköinen eli kannattais jättää ne pitsihepeneet paremman näköisille misuille.
mies piti tilannetta posiitiivisella tavalla hauskana ehkä söpönäkin. Jos mä olisin sun tilanteessa, alkaisin itsekin nauramaan ja vähän pelleileemään rivoa tätiä. Mitä sitten tapahtui?? jatkuiko seksi. Jos ei, niin kumpi teistä aiheutti sen keskeytymisen.
että menin miehen luo lyhyessä hameessa ja pyysin "auttamaan" sukkanauhaliivien kiinnityksessä. Mies auttoi ja tosiaan naureskeli. Sitten suutelin miestä, joka kyllä suuteli takaisin ja vihjaisi että voisin riisua hameen ja paidan. Riisuin ne ja mies alkoi nauramaan kun mulla oli stringit (en yleensä käytä) ja katseli vaan. Tunsin itseni täydeksi idiootiksi kun siinä odottelin jotakin tapahtuvaksi. Mies vaan tuijotti. Kun ei tehnyt mitään muuta, kiitin avusta ja poistuin paikalta. (Ja menin salaa itkemään.) Äsken kävi tuossa kysymässä jotakin asiaa ja oltiin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ap
mä luulen että kyseessä oli pelkkä hämmennys, iloinen sellainen=)
se nyt vaan on puheeks otettava. Sanot että sulle tuli paha mieli siitä, miksi nauroi?
Ihan vaan yllättäen mu alko naurattamaan ihan tajuttomasti =) En edelleenkään tiedä mikä siinä oli, miehen korostetun kiihkot ilmeet vai omat ... Tilanteessa ei nimittäin ollut mitään erityistä ja nauratti silti niin ettei loppua meinannut tulla!
Uskon että nauroi kun oli hämmentynyt. Sehän kuitenkin jäi katselemaan sua. Jos olisit jotenkin vastenmielinen tai typerän näköinen niin silloinhan yleensä käännetään katse.
jos kuuluu joku hauska ääni tai jotain vastaavaa. Silloin kuitenkin nauretaa yhdessä eikä toiselle. Mies kysyi illalla nukkumaanmennessä, että onko kaikki ok, vastasin mmm ja kysyin onko hällä kaikki ok. Sanoi että hänellä on hyvä jos mullakin on. Mitään muuta ei olla puhuttu.
Ja kyllä ne oli ihan nuoren ihmisen seksikkäät sukkanauhaliivit, mustaa ja valkoista pitsiä ja mustat sukkahousut niihin.
ap
En ymmärrä mikä meni pieleen vai oliko mies jotenkin koko jutusta niin ihmeissään, että siksi alkoi nauramaan. Ei enää siinä vaiheessa itseä huvittanut jatkaa.
Yritin siis yllättää miehen. Pieleen meni. Tai no kyllä se yllättyi, mutta niin yllätyin minäkin.
ap