Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita "näkymättömiä"

Vierailija
23.11.2009 |

Olen kyllä ihan ns. iso ihminen, mutta jotenkin näkymätön. Kukaan ei koskaan muista mun nimeä. Opiskeluaikaisissa harjoitteluissa yritin parhaani ja tein töitä ihan tosissani, mutta kehut sai aina parini, joka oikeasti vain istui kahvihuoneessa juttelemassa muun henkilökunnan kanssa. Harrasporukallani on nettisivut ja siellä aina muistetaan kiittää, kun joku on touhunnut jotain piirin hyväksi, mutta vaikka kuinka olen mukana kaikissa jutuissa ja järjestän myyjäisiä ja kirppareita jne. kukaan ei kertaakaan ole edes kiittänyt. Itse yritän aina muistaa kehua muita. Kissa elää kiitoksilla, sanotaan, mutta olenkohan minä oikeasti niin näkymätön, tttei tarvii välittää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi erikoinen etunimi kuten Tulipilvi-Merivuokko niin kaikki alkavat muistaa sinut. Tee ulkonäöllesi joku käsittämätön muutos (esim. tatuointi kasvoihin) ja iske harrastusporukkasi keskeisimmän toimijan aviomies: sinut muistetaan, sinut huomataan ja mikä tärkeintä; sinusta puhutaan!

Vierailija
2/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monesti käy niin, että kesken puheeni joku muu alkaa selittää omiaan ja minun asiani jää kesken. Olen asiantuntija tehtävissä ja palavereissa, joissa on muitakin kuin lähiporukka, saan kyllä hyvin ääneni kuuluviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lausetta loppuun, mutta se on vain ikävä tosiasia tässä maailmassa. Sun pitäis kai olla agressiivisempi

Vierailija
4/4 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa muistan kuinka eräs ope tuli usein sanomaan että minun pitää tuoda poissaolotodistus edelliseltä tunnilta. Ja olin ollut tunnilla paikalla ja sanoin sen, johon ope totesi "etkä ollut" ja sitten siinä kinasteltiin monta kertaa tästä asiasta, koskaan ei ope muistanut minua vaikka olisin paikalla ollut.

Samaten yliopistossa kurssikaverit tulivat kertomaan minulle innoissaan että mitä edellisellä tunnilla oli ollut, kun kerran olin ollut poissa. Kyseisillä tunneilla oli n.10-15 henkeä paikalla, ja eräänkin kerran olin kovasti äänessä sillä olin eri mieltä yhdestä käsiteltävästä asiasta. Silti seuraavana päivänä eräs kurssikaveri tuli kertomaan mitä se ope oli kyseisellä kerralla kertonut, ei muistanut että minä olin myös ollut siellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme