Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko rakastella naisen kanssa, kysyn siis naisilta

Vierailija
23.11.2009 |

Ja jos olet ollut, petyitkö? Kysyn nyt siis "ei lesboilta" vaan ihan meiltä taviksilta. Eli jos tilaisuus olisi, mitä tekisit?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee ikinä tilaisuutta, baareissa en käy ja naimisissakin olen... siltikin päiväunissa...

Vierailija
22/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempaan en olisi voinut ajatellakaan, mutta niin vanhempana tajuan, että himo ja rakkaus ei ole sukupuolesta kiinni vaan persoonaan rakastutaan.

Minusta naiset ovat jollakin tavalla kiihottavia, vaikka ihan heterosuhteessa olenkin aina ollut.

Ainahan kaikkea voi kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimpassa ja kaksin

En pettynyt/en katunut

Vierailija
24/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä olen vähän bi-henkinen. Minulla on siis aviomies ja kolme lasta enkä koskaan ole naisen kanssa seurusteluut tmv. Kerran olen kylläkin suudellut naista, 20-vuotiaana eräissä kemuissa mutta ei se mitenkään erikoiselta tuntunut.

Nyt vuosien saatossa on tullut kymmeniä kertoja mieleen millaista voisi naisen kanssa olla, mutta eipä noita tilaisuuksia perheelliselle heterolle ole eteen tullut :o).

Summa summarum: jos tulisi tilaisuus, kokeilisin.

Vierailija
25/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan lesboseksi on yksiulotteisempaa kuin heteroseksi. Löytyi sateenkaarisivulta se linkki. Lesboparit myös eroavat helpommin, johtunee tiiviistä naisverkostosta jossa uusia houkutuksia riittää.

Vierailija
26/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksikähän sun mielestä lesbot eivät ole tavallisia?

Että rupesi vituttamaan.

Eivät lesbot todellakaan ole mitään tavallisia.

Ja sinun siis alkoi äkkiä tehdä mieli naisen ulkosynnyttimiä?

Vierailija
27/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä siinä edes olisi?

Vierailija
28/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pakottaisi pyssy ohimolla, niin kai sitten touhuaisin, mutta vapaaehtoisesti en ikinä.

Vierailija
29/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyllä. tarttuisin siis tilaisuuteen. olisi oikeastaan mukava kokeilla jotakin uutta. kenties max. muutamaa vuotta vanhemman ja "kokeneemman" kanssa...

Vierailija
30/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ihana olla sellasen nuoren freesin naisen kanssa, esimerkiksi joku Kätlin voisi olla juuri sellainen. Naistenvälinen ei oo niin syntistä ja likaista kun miehen ja naisen välinen ;)

Vierailija
31/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan kuvottaa enkä tunne vetoa naisiin.

Vierailija
32/32 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mitään mielenkiintoa naisiin enkä kykene eläytymään miesten tuntemaan vetovoimaan omalla kohdallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan