Voisitko rakastella naisen kanssa, kysyn siis naisilta
Ja jos olet ollut, petyitkö? Kysyn nyt siis "ei lesboilta" vaan ihan meiltä taviksilta. Eli jos tilaisuus olisi, mitä tekisit?
Kommentit (32)
Nuorempaan en olisi voinut ajatellakaan, mutta niin vanhempana tajuan, että himo ja rakkaus ei ole sukupuolesta kiinni vaan persoonaan rakastutaan.
Minusta naiset ovat jollakin tavalla kiihottavia, vaikka ihan heterosuhteessa olenkin aina ollut.
Ainahan kaikkea voi kokeilla.
kimpassa ja kaksin
En pettynyt/en katunut
En tiedä, ehkä olen vähän bi-henkinen. Minulla on siis aviomies ja kolme lasta enkä koskaan ole naisen kanssa seurusteluut tmv. Kerran olen kylläkin suudellut naista, 20-vuotiaana eräissä kemuissa mutta ei se mitenkään erikoiselta tuntunut.
Nyt vuosien saatossa on tullut kymmeniä kertoja mieleen millaista voisi naisen kanssa olla, mutta eipä noita tilaisuuksia perheelliselle heterolle ole eteen tullut :o).
Summa summarum: jos tulisi tilaisuus, kokeilisin.
Tutkimusten mukaan lesboseksi on yksiulotteisempaa kuin heteroseksi. Löytyi sateenkaarisivulta se linkki. Lesboparit myös eroavat helpommin, johtunee tiiviistä naisverkostosta jossa uusia houkutuksia riittää.
Ja miksikähän sun mielestä lesbot eivät ole tavallisia?
Että rupesi vituttamaan.
Eivät lesbot todellakaan ole mitään tavallisia.
Ja sinun siis alkoi äkkiä tehdä mieli naisen ulkosynnyttimiä?
Jos joku pakottaisi pyssy ohimolla, niin kai sitten touhuaisin, mutta vapaaehtoisesti en ikinä.
voisin kyllä. tarttuisin siis tilaisuuteen. olisi oikeastaan mukava kokeilla jotakin uutta. kenties max. muutamaa vuotta vanhemman ja "kokeneemman" kanssa...
olis ihana olla sellasen nuoren freesin naisen kanssa, esimerkiksi joku Kätlin voisi olla juuri sellainen. Naistenvälinen ei oo niin syntistä ja likaista kun miehen ja naisen välinen ;)
jotenkin vaan kuvottaa enkä tunne vetoa naisiin.
En tunne mitään mielenkiintoa naisiin enkä kykene eläytymään miesten tuntemaan vetovoimaan omalla kohdallani.
Tuskin tulee ikinä tilaisuutta, baareissa en käy ja naimisissakin olen... siltikin päiväunissa...