Lapsen luokalla ja koulussa sikainfluenssaa..
Ja nyt alkaavat sitten tällä viikolla rokottaa..Vähän myöhässä!!
Väkisellä tulee mieleen, että onko parempi jättää rokottamtta, jos virus on elimistössä, niin onko rokotuksesta enemmän haittaa kuin hyötyä?! Ja kun ei ole tutkimustietoa rokotteen ja muiden lääkkeiden (joita mahdollisesti joutuu sitten syömään, jos sairastuu pian rokotuksesta) yhteisvaikutuksesta, niin miten tässä nyt tietää mikä on järkevää..
Kommentit (8)
se kun ei saa antaa sitä sulle. Sairastaminen on sentään vielä jokaisen yksityisasia.
Meidänkin pojan luokalla on kuulemma ollut puttenuhaa jo monta viikkoa. Siis jos pojalta itseltään ja luokan juoruilta kuuntelee. Oikeasti minä tiedän, että osa väestä on ollut ihan muista syistä poissa koulusta - tavallista nuhaa, mahatautia, hammaslääkäriä jne.
Oli jutellut luokkakaverin kanssa, joka oli ollut poissa ja tänään tullut kouluun, oli kuulemma ollut sikainfluenssa. Koulussa sitä on ollut liikkeellä muutenkin, sen tiedän, kun oli vasta välikeskustelu open kanssa, ja opettaja sanoi, että koulussa on ollut.
ap
se kun ei saa antaa sitä sulle. Sairastaminen on sentään vielä jokaisen yksityisasia. Meidänkin pojan luokalla on kuulemma ollut puttenuhaa jo monta viikkoa. Siis jos pojalta itseltään ja luokan juoruilta kuuntelee. Oikeasti minä tiedän, että osa väestä on ollut ihan muista syistä poissa koulusta - tavallista nuhaa, mahatautia, hammaslääkäriä jne.
tarkoitin tietenkin yleisesti ottaen, enkä mitään yksityistä ihmistä.. Kyllä meidän tytön pk:ssa oli ovessa lappu, että tarhassamme on esiintynyt sikainfluenssaa..
2
Ihmisillä on erikosia pelkoja rokotteen vaikutuksista, mutta tosiasiassa tuohon ei pysty vastaamaan kuin asiantuntija.
Eihän se mikään salaisuus ole! ap
ihan kohtuullista olisi kertoa jos tuota paljon puhuttua tautia olisi koulussa ihan todistetusti liikkeellä.. Kerrotaanhan muistakin mm. kihomadoista, täistä..
2
Ihmisillä on erikosia pelkoja rokotteen vaikutuksista, mutta tosiasiassa tuohon ei pysty vastaamaan kuin asiantuntija.
En minä sitä sen kummemmin kysykään, kunhan pohdin ääneen :D Kai se on sallittua?
vai mistä sait selville.. Ihan vaan kysyn, kun ei itselläni ole tietoa, enkä "kehtaa" opelle soittaa ja kysyä..