Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon laihduttaisit,jos mittasi olisi 174cm/66,5kg?

Vierailija
23.11.2009 |

Vielä on jenkkakahvat vaikka liikuntaa harrastankin. Maaliskuussa painoin vielä 80kg.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaisi yhtään vaan olisin tyytyväinen. Eiköhän tuo nytoo ihan normaalipaino. Kiinteytä mieluummin jos sua haittaa joku löysyys. Mulla on ollut aina jenkkakahvat, ihan laihanakin. Mulla vaan kerääntyy siihen läski, valitettavasti, eikä mua kiinnosta olla jollain nälkäkuurilla joidenkin jenkkakahvojen takia. Kyllä ihmisellä pitää vähän läskiä olla, varsinkin naisella.

Vierailija
2/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 168 cm ja 62 kg, ja tyytyväinen tähän.

Toki riippuu pajon ruumiinrakenteesta, pelkät kilt ei kerro mitään. Katsoisin peiliin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet täsmäiskun kylkiliikkeitä, niin kahvat häviää...

Vierailija
4/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 175 cm ja 62kg, ja juuri sopiva nyt, ehkä vähän liian laiha. Viisi kiloa tähän lisää tois mukavasti pehmeyttä.

Vierailija
5/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 157cm/75kg, joten noihin mittoihin olisin aivan tyytyväinen.

Vierailija
6/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin painanut aina tuon saman 66,5kg, mutta nyt olen vähän lösähtänyt kiireiden keskellä. Jos nyt jouluksi olisi entisissä mitoissa ja tammikussa sitten edelleen. 65 kilon kohdalla koko 36 on taas sopiva, mutta vyötäröltä iso, mikä on mukavaa.

Vierailija
7/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo laihdutusaihe kyllästyttää kun mies puhuu siitä koko ajan eikä kuitenkaan tee mitään asian eteen. Toivon ettei tyttäremme opi, että omaan kehoonsa kuuluu olla koko ajan tyytymätön.

Vierailija
8/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 ja juuri laihduttanut 65 kiloon. Sinulla tuskin voi olla mittavia jenkkakahvoja kun minullakaan ei ole. Nostapa kädet ylös ja taivuta sivulle peilin edessä. Tuskin näyttää pahalta.

Vierailija
9/9 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170 cm ja nykyisin painan 67 ja pari kiloa siinä on liikaa. Eli ennen lapsia oli 62-64 ja se olis mun pituiselle oikein hyvä paino.