Ei ole rahaa eikä jaksamista enää uudelle vauvalle, pakko abortoida.
Ei ollut varaa laitattaa kierukkaa ja nyt siis raskaana. En jaksa enää raskauden aikaisia vaivoja eikä talous kestä enää yhtään lasta. Jaksaminenkin kortilla näiden nykyistenkin lasten kanssa.
Aborttiin pyydän lähetteen ensi viikolla.
Kommentit (36)
kuusi vuotta. Molemmat olemassaolevat lapset tekemällä tehtyjä, ei vahinkoja, toisin kuin tämä jota nyt odotan.
Ei ollut varaa laitattaa kierukkaa ja nyt siis raskaana. En jaksa enää raskauden aikaisia vaivoja eikä talous kestä enää yhtään lasta. Jaksaminenkin kortilla näiden nykyistenkin lasten kanssa.
Aborttiin pyydän lähetteen ensi viikolla.
sä oot ap tyhmä. Ehkä sinun äitisi olisi pitänyt abortoida sinut aikoinaan niin oltaisiin vältytty sinun kaltaiseltasi idiootilta.
toinen teistä tekee sterilisaation (mies vasektomian). Tämä maksaa myös tuon saman poliklinikkamaksun ja se tarvitsee tahdä yleensä vain kerran.
Olen tosin jo 36-v ja tähän ikään jo oppinut sen, ettei keskeytetty yhdyntä ole ehkäisykeino.
Koskaan en ole aborttia tehnyt ja kaikki kolme raskautta ovat saaneet alkunsa ensiyrittämästä.
Meillä on ollut viimeiset 6 vuotta kondomia käytössä ja koskaan en lähtisi leikkimään millään keskeytetyllä.
mies ei suostu sterilisaatioon enkä myöskään minä.
voi voi. Jos ei sovi mikään ehkäisy niin sitten on tasan kaksi vaihtoehtoa: 1.harrastatte seksiä ja saatte lapsia tai 2. ette harrasta seksiä, ettekä saa lapsia. Mutta abortti ei ole ehkäisykeino! Onko ap:lta jäänyt ala-astekkin käymättä kun ei tällaista biologian perusasiaa tiedä!!!!!!???
sä oot ap kyllä ihan tyhmä!!!!! keskeytetty yhdyntä ei ole mikään ehkäsy keino!!!! se opetetaan tietääkseni jo koulussa. Aiotko sitten abortin jälkeen jatkaa samalla "ehkäisyllä"?
enempää lapsia? Jos munanjohtimet klipsitetään niin sehän ei vaikuta elämään mitenkään muuten kuin että lapsia ei tule.
Tee toki mitä teet minun puolestani, lakikin sallii abortin.
mies ei suostu sterilisaatioon enkä myöskään minä.
provohan tämä on, mutta sitten ei auta kuin selibaatti!
sen kanssa saanko abortin vaiko en.
sen kanssa saanko abortin vaiko en.
onneksi, itse itsesi kanssa joudut elämään emmekä me! =)
abortti, mikäli lapsi synnyttyään kärsisi.
Eli, siinä mielessä ap on ihan oikeassa.
Toinen juttu on, että kestääkö kenenkään pää tai keho jatkuvia keskeytyksiä. Ehkäpä, en tiedä.
Yhdelle mun kaverille on tehty 4 keskeytystä, eikä hän tunnu asiasta kärsivän, joten ehkä ap on samanlainen.
No onneksi av-mammoilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa saanko abortin vaiko en.
yksinkertaista ja ihmeellistä kenellekään.
Joten anna mennä vaan. Nykyään suurin osa tehdään lääkkeellisesti, joten senkään puolesta ei ole suurta huolta jaksamisesta.
Mites olis vaikka selibaatti jos ei pää kestä raskautta?