Ongelma: 6-v. tulee vanhempien sänkyyn, ei herätä siihen.
Eli vaikea on puuttua asiaan. Jokus kuitenkin on lähtenyt "etuajassa" hiippailemaan meidän huoneeseen ja seksi on pari kertaa jouduttu kiireesti keskeyttämään. Muutenkin olisi tietysti kaikin puolin suotavaan, että tuon ikäinen nukkuisi koko yön omassa sängyssä, omassa huoneessa. Vinkkejä?
Kommentit (11)
En ymmärrä mikä siinä nyt niin ongelmaa on, varsinkaan jos siihen ei herää? Minä yleensä herään ja vien pojan takaisin omaan sänkyynsä, muuten saisi olla mutta kun tulee mulle liian ahdasta.
yleensä vain pahan unen jälkeen. Saavat tulla, minä tein itse lapsena ihan samaa.
jonka takia kerätään tarroja? Miksi lapsi ei saisi tulla vanhempiensa sänkyyn?
Meillä 8v poika tulee joskus yöllä nukkumaan viereen kun on herännyt esim pahaan uneen, vessassa käyntiin, yskään jne ja nukkuu siinä aamuun asti. Tulee aina herättyään kainaloon, minusta se on ihanaa!
Voin taata, ettei nuo lapsukaiset enää kovin montaa vuotta halua samaan sänkyyn nukkumaan :)
hiippailee viereen melkein joka yö. Mä oikein sanon sille, että jos herää yöllä, niin senkun tulee. Ihanaa se on, ja varsinkin kun ette edes herää siihen, niin missä ongelma? Paitsi sen seksin ajaksi joku este ovelle...
Ei se enää 18-vuotiaana teidän välissä nuku.
Mitä pahaa on siinä, että lapsi tulee viereenne jos ette edes herää siihen? Ymmärrän tuon seksipointin, mutta noin niinkun muuten?
Meillä tulevat myös 5- ja 7-vuotiaat meidän sänkyyn yöllä, emme herää siihen.
mutta jos kerran ette edes herää siihen että lapsi tulee viereenne niin ei kai se suuri ongelma ole? Ei se nimittäin enää kauaa jatku kun lapsi on jo 6v.
kun vinkkejä kaipasit niin miten olisi joku tarrajuttu, jos nukkuu koko yön sängyssään niin saa siitä tarran jne.
Joskus on kausia että "isotkin" tuntevat tarvetta tulla äitin ja isin viereen nukkumaan. Tosin pääsääntöisesti meidän saman ikäinen nukkuu kyllä omassa sängyssään. Seksin ajaksi laitetaan ovi lukkoon ihan ettei tarvii jännittää että joku yllättäisi. Sitten sen jälkeen taas avataan ovi.
Ihanaa!