Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma: 6-v. tulee vanhempien sänkyyn, ei herätä siihen.

Vierailija
23.11.2009 |

Eli vaikea on puuttua asiaan. Jokus kuitenkin on lähtenyt "etuajassa" hiippailemaan meidän huoneeseen ja seksi on pari kertaa jouduttu kiireesti keskeyttämään. Muutenkin olisi tietysti kaikin puolin suotavaan, että tuon ikäinen nukkuisi koko yön omassa sängyssä, omassa huoneessa. Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Vierailija
2/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä siinä nyt niin ongelmaa on, varsinkaan jos siihen ei herää? Minä yleensä herään ja vien pojan takaisin omaan sänkyynsä, muuten saisi olla mutta kun tulee mulle liian ahdasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain pahan unen jälkeen. Saavat tulla, minä tein itse lapsena ihan samaa.

Vierailija
4/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka takia kerätään tarroja? Miksi lapsi ei saisi tulla vanhempiensa sänkyyn?

Meillä 8v poika tulee joskus yöllä nukkumaan viereen kun on herännyt esim pahaan uneen, vessassa käyntiin, yskään jne ja nukkuu siinä aamuun asti. Tulee aina herättyään kainaloon, minusta se on ihanaa!

Voin taata, ettei nuo lapsukaiset enää kovin montaa vuotta halua samaan sänkyyn nukkumaan :)

Vierailija
5/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiippailee viereen melkein joka yö. Mä oikein sanon sille, että jos herää yöllä, niin senkun tulee. Ihanaa se on, ja varsinkin kun ette edes herää siihen, niin missä ongelma? Paitsi sen seksin ajaksi joku este ovelle...

Vierailija
6/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää 18-vuotiaana teidän välissä nuku.

Vierailija
7/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on siinä, että lapsi tulee viereenne jos ette edes herää siihen? Ymmärrän tuon seksipointin, mutta noin niinkun muuten?

Vierailija
8/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulevat myös 5- ja 7-vuotiaat meidän sänkyyn yöllä, emme herää siihen.

Vierailija
9/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kerran ette edes herää siihen että lapsi tulee viereenne niin ei kai se suuri ongelma ole? Ei se nimittäin enää kauaa jatku kun lapsi on jo 6v.

Vierailija
10/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vinkkejä kaipasit niin miten olisi joku tarrajuttu, jos nukkuu koko yön sängyssään niin saa siitä tarran jne.

Vierailija
11/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kausia että "isotkin" tuntevat tarvetta tulla äitin ja isin viereen nukkumaan. Tosin pääsääntöisesti meidän saman ikäinen nukkuu kyllä omassa sängyssään. Seksin ajaksi laitetaan ovi lukkoon ihan ettei tarvii jännittää että joku yllättäisi. Sitten sen jälkeen taas avataan ovi.