Jos nyt olisit hankkimassa pyykkikonetta
Minkä valitsisit? Perheessämme on 4 henkilöä. 6 kg:n kone riittää, mutta mikä merkki on hyvä? Kehu / hauku!
Kommentit (14)
Toiminut vallan mainiosti jo 5v! Oli merkki mikä tahansa, niin ehdoton on se, että digitaali näyttö kertoo kauan kone vielä pyörii. Se on loistava tällaisella pätkämuistisella!
Tuskin miettisin edes muita.
t. viimeiset 8v Boschilla pessyt
Mieleä harkittiin, mutta osa sanoo ettei laatu ole enää entisellä tasolla ja nykyiset Mielet ei kestäisi sen pidempään kuin muutkaan koneet. Eihän sitä ikinä tiedä mikä kestää ja mikä ei.
Mutta miten teille riittää 6kg kone? Meillä myös 4hlöä ja 7 kg on ehdoton edellytys jotta voi pestä peittoja ja täkkejä.
taidan päätyä 7 kiloiseen AEG:hen. Olisiko vielä muita kommentteja puoleen tai toiseen?
ap
ja olen ollut ihan tyytyväinen siihen pari vuotta. Nyt ostettiin samanmerkkinen kuivausrumpi kaveriksi. Edellinenkin kone oli AEG Lavamat ja kesti n. 15 vuotta (tarkkaa ikää en tiedä kun saatiin talon mukana). Ei edes vielä täysin hajonnut sekään, kaikenlaista pikkuvikaa vain oli.
Meillä oli aiemminkin Whirlpool, joka pesi mukisematta pyykkiä vähintään kerran päivässä 14 vuoden ajan.
Tähän Whirlpooliin päädyin siksi, että siinä oli mielestäni ylivertainen hinta/laatusuhde ja kaikki tarvitsemani toiminnot. Minulle merkitsee myös linkousnopeus paljon, koska en halua roikottaa pyykkejä kuivumassa yhteen kauemmin kuin pakko. Eli mitä kuivemmaksi linkoaa, sitä parempi.
http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinpesukoneet/AWOD6880/wh…
taidan päätyä 7 kiloiseen AEG:hen. Olisiko vielä muita kommentteja puoleen tai toiseen?
ap
Mulla jäi siitä ketjusta mieleen, että Miele on mersu ja LG:ssä on hyvä hinta-laatu-suhde.
eli tosipa*ka, seuraava oli UPO pesukarhu, joka pesi 5 v ja hajos siten että tuli järkevimmäks ostaa uusi kone, joka oli Miele päältätäytettävä. Mainio pesukone, ei moittimista ja nyt on Mielen sivusta täytettävä ja Mielen kuivausrumpu enkä vois tyytyväisempi olla! Eli näihin panostaessa en ole kokenut rahan menneen hukkaan.
Meillä on upouusi LG:n suoravetopesukone ja on AIVAN ihana, mitä nyt olen ehtinyt käyttämään. Tietty jos on törkyrikas, niin voisi harkita Mieleä, mutta jos siihen ei ole varaa, niin pesukonekorjaajakin sanoi, että ostaisi itselleen LG:n suoravetokoneen. On tosi hiljaisen ja hyvän tuntuinen. Jotain kertoo, että moottorilla on 10 vuoden takuu ja laakereilla 8 vuoden takuu.
tästä noin vuoden vanhasta hankinnasta viisastuneena, tutkisin huolella sen missä koneessa olisi hiljaisempi käymisääni ja sitten hankkisin koneen jossa oli näyttö josta pesuaikaa pystyisi seuraamaan.
Meillä nyt bosch josta lähtee kamala meteli lingotessa ja pesuohjelmat kestää ihan turkasen pitkään.
Hajoaa vuodessa, ja asiakaspalvelu perseestä.
Meillä oli aiemminkin Whirlpool, joka pesi mukisematta pyykkiä vähintään kerran päivässä 14 vuoden ajan.
Tähän Whirlpooliin päädyin siksi, että siinä oli mielestäni ylivertainen hinta/laatusuhde ja kaikki tarvitsemani toiminnot. Minulle merkitsee myös linkousnopeus paljon, koska en halua roikottaa pyykkejä kuivumassa yhteen kauemmin kuin pakko. Eli mitä kuivemmaksi linkoaa, sitä parempi.
Meillä on nyt ja on ihan hintansa väärti. Ostaisin toisenkin.