mikä minussa on vikana?
Eli olen suhteessa ja 2 lasta olen kyllästynyt mieheeni ja ihastuin toiseen tapasimme ja olin todella epävarma hänen seurassaan ja kun sain alkoholia niin vapauduin. Toisin sanoen kerroin kaiken itsestäni ja juttelimme paljon ja suutelimme ym..harrastimme suuseksiä mutta hänellä ei seisonut ei edes aamulla. Vaikka sanoi että oli ihastunut minuun olisi halunnut olla minun kanssani vielä kauemmin mutta itse tulin epävarmaksi hänen tunteistaan,koska hänellä ei seisonut ja ei voinut antaa mitään varmuutta minulle. Minulle on käynyt näin aikaisemminkin. Miksi ei järki ja tunne toimi? Onko jokin syy miksi tunnen alemmuutta ja haluan alistusta?
Olen ollut koulukiusattu poikien taholta ja sitä olen käsitellyt paljon myös isäni on pettänyt äitiäni nuoruudessani ja pitkään kannoin siitä syyllisyyttä ja syyllistin itseäni tapahtuneesta ja sen takia eristäydyin koulussa ja tulin kiusatuksi.
Ongelma on nyt tämä että koko ajan tekee mieli laittaa viesti tälle toiselle miehelle että kaipaan häntä, hän pyysi konserttiinkin mutta sanoin ei, koska hän ei halua olla varatun kanssa. Nyt tekisi mieli vain sanoa että vaikka hän haluaisi olla vain ystävä niin sekin sopii minulle. Olisi vain pakko niellä ihastuminen. Olen vain koukussa häneen..
Kommentit (3)
Kertoa totuus vai mikä? Se särkee mieheni sydämen. Mutta voinko koskaan rakastua ja saada rakkautta? Se pelottaa ja käytökseni pelottaa minua.
Pelkään syvää masennusta myös tämän asian takia.
Eli saanut kaiken mitä olen halunnut ja minun on vaikea sietää pettymystä, koska minulle ei niitä ole suotu. Mutta nyt tunnen itseni kyllä totaaliseksi epäonnistujaksi ja itsetunto on todella huono.
Toiseksi varmaankin henkisessä kehityksessäsi. Sun pitää ns. kasvaa aikuiseksi.