Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis lapsi?

Vierailija
22.11.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisiko jonkun yleislogiikkaan vaikutta se, että usein pienet taaperot on nokkelia (oppivat puhumaan nopeasti tai ovat muuten taitavia palapelintekijöitä?) kun taas isommilla taaperoilla se energia menee kasvuun ja sitten vasta oppimiseen. Joku lastenlääkäri sanoi joskus että harvoin lapsi kasvaa kovasti ja oppii samaan aikaan asioita, toiset oppii ensin ja kasvaa sitten ja toiset kasvaa ensin ja oppii sitten.

Joo, voihan se olla että joku oikeasti ajattelee näin yksinkertiasesti. En tosin usko että meidän tyttö nyt mikään harvinaisuus olisi, mutta tällä hetkellä siis 2v1kk puhuu kahta kieltä sujuvasti. Eli pitkiä 10-15 sanan lauseita. Muutenkin hyvin kehittynyt ikäisekseen. Kuitenkin on tanakka, on ollut syntymästä asti. Meidän tyttö on "ristiverinen" ja monen mielestä hyvinkin kaunis. Ja olen huomannut että ihmisille on usein liikaa se että tyttö on sekä hyvin kehittynyt että kaunis koska jos niitä kehuja tulee niin on ihan pakko saada siihen lauseeseen "mutta on kyllä aika pulskea". Olen päättänyt että jos ei pikkuhiljaa lopu niin minä rupean sanomaan siitä. Tyttö hyvinkin jo ymmärtää mistä ihmiset puhuu ja on jo muutaman kerran nostanut paitaa, kattonut mahaa ja sanonut "äiti mulla on iso masu". Eli selvästi joku on sen hänelle "opettanut". Pitäisivät muut mielummin suunsa kiinni kokonaan mielummin että alkaisivat jo 2 vuotiasta opettamaan huonoon itsetuntoon!

Kuten tekstistä huomaa olen enemmän kuin vihainen asiasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme