Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallissa oli joku oksentanut altaaseen

Vierailija
21.11.2009 |

Siis hyi mutta mua etoo, vaikka ei se mitenkään tahallista olekaan.

Onneksi oli tapahtunut ennen kuin meidän lapset meni uimaan ja altaan vesi oli jo ehditty vaihtaa. Ja toinen oksennus oli tullut pukkariin, mutta naistenpuolelle ja meillä oli lapset miesten puolella isänsä kanssa.

Silti pelottaa, jos tartunta tuli. Inhoan mahatautia yli kaiken ja se saa aina pyykkisysteemitkin kuukausiksi sekaisin kun ei ole kuivausrumpua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisittepä vaan mitä kaikkea uima-altaista on kalasteltu... nim.merk. kesäduunissa uimavalvojana ollut

Onko ollut myös kakkapökäleitä?

Vierailija
2/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaan lastenaltaassa. Joskus oli yksi suihkukoppi "maalattu uudelleen muodikkaan ruskeeks".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vain kateellinen kun ei ollut omaasi :D

Av-filosofiaa mukaillen.

Vierailija
4/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten puolella ne vanhemmat herrat eivät pese kikkeleitään ja takapyllyään. Saunassa haisee hirveelle, kuulemma.

Joten...

Osa nuoremmistakaan ei näköjään. Kun lukee noita juttuja yhden yön seikkailuista ja paskainen kyrpä vastassa....yök...

Olen toki huomannut, että osa naisista ei pese alapäitään. Venäläiset tulee ja menee biksut päällä ja toki suominaisetkin....

Että paskaa löytyy!

Vierailija
5/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyykkiä vain kasaantuu ja kasaantuu eikä se helpota, kun toisesta päästä pesee ja toisesta tulee lisää. Eri asia jos oksennustauti tulisi esim. ideaaliin tilanteeseen jolloin pyykkikoppa on tyhjä tai lähes tyhjä. Meillä on sellainen tilanne pari kertaa vuodessa ja nekin tilanteet on kesällä.

Vierailija
6/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö ap sanomaan kassalle että lähettävät siivojan pikaisesti desifioimaan pukuhuoneen lattian? Noi oksennustaudit nimittäin tarttuvat hyvin herkästi eri pintojenkiin välityksellä.

Vierailija
7/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimassa vaan mies lasten kanssa. Ja kuten avauksessani kerroin niin siellä oli jo siivottu, vaihdettu altaan vesi ja luonnollisestikin myös pesuhuone oli siivottu.

Ja oksentanut oli lapsi. Hänellä tuskin oli raskauspahoinvointia.

Vierailija
8/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain itse todella vatsatautikammoinen joten panikoin aina, kun kuulen että joku on oksentanut. En syytä tätä lasta mitenkään siitä, eihän sille mitään voi. Oma kammoni vain on karmea.

Vierailija
9/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätte että sinne oli joku oksentanu??? oliko jokin kuulutus asiasta?

Vierailija
10/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätte että sinne oli joku oksentanu??? oliko jokin kuulutus asiasta?

Miehen tuttu oli siellä uimassa tapahtumahetkellä ja vielä kun mies meni sinne joten kuuli tältä.

Vierailija
11/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tautinen koko allas.

Vierailija
12/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudon pyykkikasaa korkeintaan kaksi päivää. Päivässä voi pestä useammankin konellisen valkoisia, värillisiä jne pyykkejä.

Oksutapauksissa pesen vajaitakin koneellisia.

Vierailija
13/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on 6v. Ei nyt varsinaisesti liity apeehen mitenkään, tulipahan vaan mieleen.

Vierailija
14/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin olen todella mahatautikammoinen.. esim. jos pitäis valita et menisinkö kylään kaverille kenellä on yrjötauti tai toiselle kenellä on kuume/nuha/yskä niin varmasti valitsin sellaisen influenssa paikan noista ;) Mulla lapset 6v ja 3v, eikä niillä ole ollut onneksi ikinä yrjötautia. Ehkä yhteensä 6 kertaa ovat oksentaaneet yhteensä, johtuen esim. rokotteesta tai jostain flunssasta. Ripulia ei 3vuotiaalle ole ikinä ollut ja 6-vuotiaalla se oli pari kertaa joskus 1-2 vuotiaana. Kerran mulla oli naapurin muksu hoidossa ja valitteli pahaa oloa. En uskaltanut suunnilleen hengittää sen lähellä ;) Kerran myös toisen kaverin muksu oli meillä ja yrjös olohuoneen lattialle niin soitin kaverille heti et nyt tosi nopee hakee tää muksu kotiin :) Olin ihan varma et minä ja muksut saadaan se tauti. Onnex ei sit kuitenkaan tullut. Mullakin on yrjötauti ollut viimeksi noin 7-8 vuotta sitten.

Vierailija
15/15 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisittepä vaan mitä kaikkea uima-altaista on kalasteltu... nim.merk. kesäduunissa uimavalvojana ollut