Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajat on yliarvostettu rotu

Vierailija
20.11.2009 |

ne tietää kaikesta kaiken, eivätkä voi piirun vertaa antaa periksi vanhemmille. Aina oikeassa, vanhemmat väärässä. Niin se vain on, valitettavasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina sitä iänikuista kasvatusviisastelua, ei heilauta minua pätkääkään. Annan niiden viisastella, pääasia että hoitavat hommansa kunnolla. Hyvä kun kuvittelevat tietävänsä kainen.Siitähän tämä yhteiskunta niille maksaa.

Vierailija
2/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mäkin sitten opettaja-rotua kun mun molemmat vanhemmat on opettajia? Oon kyllä insinööri, voiko se opettajuus olla piilevä ominaisuus? Puhkeanko joskus kukkaan ja heittäydyn opettajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalimmista asiakkaista hankalimpia. Tietävät kaiken jopa lääketieteestä.

Vierailija
4/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mäkin sitten opettaja-rotua kun mun molemmat vanhemmat on opettajia? Oon kyllä insinööri, voiko se opettajuus olla piilevä ominaisuus? Puhkeanko joskus kukkaan ja heittäydyn opettajaksi?

Vierailija
5/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tietää kaikesta kaiken, eivätkä voi piirun vertaa antaa periksi vanhemmille. Aina oikeassa, vanhemmat väärässä. Niin se vain on, valitettavasti.

Vierailija
6/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä oppilasmäärillä enää pysty ketään kohtaamaan tai ohjaamaan hyvään käytökseen. Pallo on vanhemmilla siinä asiassa. Eikä kyllä tulisi mieleenkään puhua kasvatuksesta vanhemmille. Ehkä jotkut idealistit vielä jaksavat.

Vierailija
7/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ope joutuu valistamaan vanhempia siitä, miten lapsia kasvatetaan...

Hoitakaa vanhemmat hommanne, niin open ei tarvitse puuttua tekemisiinne ja ennen kaikkea tekemättä jättämisiinne.

Vierailija
8/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataanko kirjoitusvirheet ensin vai käydäänkö sisältöpuoli läpi?

Tekstisi on hiukan ylimalkainen, eikä siitä saa otetta. Kuulostat katkeralta, etten sanoisi kateelliselta. Taidat kuopia itseäsi syvälle pohjamutiin ja itse kaivamastasi montusta katsottuna opettajat näyttävät olevan jossakin korkeuksissa. Jospa kapuaisit montustasi tänne ihmisten ilmoille, ottaisit hyvän ryhdin ja hymyilisit. Elämä ja ope saattavat hymyillä takaisin. T. Ope