Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ole saanut KOSKAAN ORGASMIA!!!!!!

Vierailija
20.11.2009 |

mussa on sitten varmaan jotain vikaa :(

En ole saanut orgasmia ikinä!!! Ei auta suihkut, ei yhdyntä, ei kädet tai lelut...

Ollaan yritetty joskus tuntejakin, mutta kun ei tuu niin ei tuu ja sit se räpeltäminen alkaa jo sattuakin. Tykyttää kyllä, mutta siihen se sitten jää...

terv.toivoton tapaus

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ihan itsekseni, seksiä paaaljon myöhemmin

Vierailija
22/29 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turha syyllistää. Syyttäkää äitejänne, orgasmiherkkyys on periytyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turha syyllistää. Syyttäkää äitejänne, orgasmiherkkyys on periytyvää.

Tytär "komppas" jo kaksivuotiaana, itse olin reilusti yli kaksikymppinen.

Vierailija
24/29 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki puhuttu ja yritetty? En nyt tarkoita syyllistää ketään, mutta kyllä jotenkin mua ihmetyttää.

Vierailija
25/29 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltu siitä asti, kun minä olin 15v ja mies 16v. Parisuhde kukoistaa edelleen, ollaan täysin samalla aaltopituudella, keskusteluyhteys toimii todella hyvin, kummankaan libido ei ole kovin suuri. Me nautimme ennenkaikkea hellyydestä, seksiä on keskimäärin 2krt/vko.

En osaa kaivata mitään suurta orgasmia, kun en tiedä mistä paitsi jään. Miestä asia vaivasi kauan ja syytti itseään. Ehdotti jopa, että kokeilisin seksiä jonkun muun kanssa, en suostunut. Meillä on 3 lasta, ikää 30+.

Vierailija
26/29 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kuitenkin suorituspaineita..kokeile ensin ihan yksinään sekä klitorista että sisältä. :)

nro 19 joka hinkkaili itseään jo yläasteikäisenä.

Vierailija
27/29 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vika voi olla parisuhteessa tai miehessä jos ei edes yksin koskaan saanut?

Vierailija
28/29 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis osannut rentoutua miehen seurassa tarpeeksi saadakseni orgasmin, enkä kehdannut opastaa miestä tarpeeksi.

Nykyään, kun olen jo melkein keski-ikäinen, olen jo sen verran itsevarma, että osaan vaatia miestä tekemään minullekin orgasmin. Miehethän vain tykkäävät siitä, kun heitä neuvoo ja antaa hyvänolontunteen näkyä (ja kuulua...)

En saa yhdynnässä, mutta sormen avulla aika helposti. Tosin joudun myös fantasioimaan, eli pelkkä miehen läsnäolo ei riitä kiihottamaan minua.

Joskus kiihottuminen menee "yli", eikä orgasmi meinaa tulla. Silloin pidetään hetki taukoa ja halaillaan ja pussaillaan...Tilanne korjaantuu yleensä aika pian.

Vierailija
29/29 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi "lelut". Parikymppisenä ei ollut mitään hajuakaan, miltä moinen olisi voinut tuntua. Sitten ostin pienen delfiinin ja aloin surruutteuharjoitukset. :) Tein niin, että menin oiken peiton alle, ettei ehdi tulla kylmä. Surruuttelin surruuttelemasta päästyäni, kostutin välillä ja luin siinä kirjaa samalla. :) Aikaa meni varmaan tunti, että alkoi yleensäkään tuntua miltään. Joku kerta sitten tunnin-parin päästä olin silleen, että HETKINEN.

Sieltä se sitten tuli, ja kun aloin ymmärtää, millaisesta tunteesta on kysymys, niin aloin osata "avittaa" surruutinta käyttämällä omia lihaksia. Sieltä se sitten alkoi tulla, aluksi ei joka kerta, mutta sittemin kyllä. Myös aika lyheni noin puoleen tuntiin ja nykyään homma hoituu fiiliksestä riippuen minuutista varttiin.

Ja ovulaatioaikaan osaan jo hoitaa homman käsipelillä! Mulla siis ongelmana luullakseni joku tuntoherkkyyden puute + se etten kostu tarpeeksi.

Mulla siis auttoi nimenomaan se, että ei fantasioi eikä edes yritä olla jotenkin "fiiliksissä" vaan käy kylmän arkisesti hommiin. Jotenkin siinä ei sitten ollut yhtää paineita ja alkoikin sujua. Nykyään voi sitten jo fantasioidakin. :)

Vaan tsemppiä, kun löydät oman keinosi, kyllä se sieltä tulee! Mulla ei esim. tule veden alla eikä yhdynnässä eikä edes miehen sormin hipeltäessä, mutta en pidä sitä minään ongelmana, koska aiemmin luulin, etten saa sitä ylipäänsä mitenkään. Ymmärtääkseni vain erittäin pienellä vähemmistöllä kyse on siitä, ettei jotenkin fyysisesti kykenisi saamaan; kyse on siis vain siitä, että löydät oikean keinon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme