Minä en ole saanut KOSKAAN ORGASMIA!!!!!!
mussa on sitten varmaan jotain vikaa :(
En ole saanut orgasmia ikinä!!! Ei auta suihkut, ei yhdyntä, ei kädet tai lelut...
Ollaan yritetty joskus tuntejakin, mutta kun ei tuu niin ei tuu ja sit se räpeltäminen alkaa jo sattuakin. Tykyttää kyllä, mutta siihen se sitten jää...
terv.toivoton tapaus
Kommentit (29)
kokeilet eri kohdasta klittaa hieroa, äläkä hiero kuivana vaan kostuta ja kokeile ihan vessassa vaikka yksin ensiksi ilman että siinä on kukaan säätämässä.
Mullakin meni ensimmäisillä kerroilla pitkään, mutta kyllä se tuli siitä huolimatta :)
Joillakin vaan se on ettei laukea ja itse en seksin aikana juuri koskaan saa ellen itse itseäni hinkkaile.
Kuule, en minäkään saa kenenkään kanssa, vain yksin. Ei tarvi edes leluja, vaikka se nyt tietysti on sitä mukavampaa.
Ihan todella tyhmä homma, harmittaa ihan saatanasti, mutta ei voi mitään.
En yhdessä enkä yksin. Koskaan saanutkaan...
en missään, mitenkään päin, en yksin enkä kenenkään kanssa... 4 lastakin on, että seksiä kyllä löytyy...
ja yksi oli sellainen joka ei ollut koskaan saanut orgasmia. Ei saanut minunkaan kanssa. Yksi oli joka ei pannessa ollut saanut, tosin kielellä. Nämä on yksilöllisiä juttuja ja iän myötä saattaa herkistyä paremmin.
näyttää kuinka homma hoidetaan.
Taitojani on kehuttu...
mutta sitten sattui sopivasti auki jäänyt vesihana osumaan sopivaan kohtaan ja pam! Vettä tuli siis suihkun hanaosasta ihan kunnon paineella, enkä muista mitä touhusin kun hanan lähellä pyörin. Kannattaa kokeilla. Sen jälkeen olen saanut orkkuja sitten muutenkin.
Sain ekan orkun 19v kun itse räpläsin.
Yhdynnässä en saa koskaan, en vaikka kädellä auttaisi.
Yksinään onnistun kyllä ja nykyinen miehenikin osaa sen.
Exät eivät osanneet...
Ei auta suihkut, lelut eikä kieli. Vain kädet.
Aina pitää olla silmät kiinni ja fantasioida kaikkea suorastaan laitonta ;-)
Sehän on AIVAN eri asia, kykeneekö orgasmiin lainkaan, vai eikö vain yhdynnässä laukea mutta omin käsin kyllä. Jälkimmäinenhän on pelkkä "tekninen" asia, mutta edellistä pitäisin vakavana seksuaaliterveyden ongelmana. Ei kai elämäänsä voi ELÄÄ niin ettei millään tavalla saa orgasmia? Tai käsitän kyllä että ympärileikatut somalinaiset elävät pakosta niin, mutta että terveet, normaalia elämää elävät suomalaisnaiset?
Kurkkku takapuolessa auttaa minua
Mieheni ei suostu työntämään mitään takapuoleeni joten teen sen yksin.
oikeasti orgasmia, kunnes -se yksi ainoa- osui kohdalle ja PAM.
oikeasti orgasmia, kunnes -se yksi ainoa- osui kohdalle ja PAM.
Olen yli kolmekymppinen kahden lapsen äiti ja sain elämäni ensimmäisen orgasmin viime kesänä. itse, yksinäni, käsipelillä. Wow! Olin jo tavallaan luovuttanut, mutta nykyään saan aina jos haluan itse räpläämällä. Yhdynnässä en ole koskaan saanut.
Alkuun yritin suihkulla ja se tavallaan tuntuikin tosi hyvältä, mutta en voinut koskaan jatkaa loppuun, jotenkin se tuntui liian voimakkaalta ärsykkeeltä. Yhtenä iltana kun mies jo nukkui, päätin kokeilla. Mahallaan maatessani hivelin klitorista melko hellästi, etsien sitä paikkaa josta parhaalta tuntui. Hitaasti ja varmasti jatkoin, hieman takapuolta liikutellen, että hyvä "kulma" löytyi ja wau...sain kuin sainkin orgasmin.
Voit uskoa, että piristi meidän seksielämää...joskaan en ole pystynyt ainakaan vielä saamaan yhdynnän aikana, mutta uskon, että senkin vielä opin.
Tärkeää tuossa itsetyydytyksessä on oikea mieliala. Minun täytyy ainakin olla halukkaana/sillä tuulella ja jokin fantasia mielessä, että pystyn saamaan orkut.
Tsemppiä, uskon, että voit vielä oppia!
mussa on sitten varmaan jotain vikaa :( . Tykyttää kyllä, mutta siihen se sitten jää... terv.toivoton tapaus
Eli et kuitenkaan pysty rentoutumaan ja antamaan vaan mennä. 95% seksistä on pään sisällä ja vaan 5% on siellä jalkovälissä. Yritä opetella fantasioimaan. Etsi netistä itsellesi sopivaa kiihoketta.
Olisko asiaan osuutta lapsuusajan insestillä.
juuri maailmankuva että naisten elimet on yök ja vain miehet voi nauttia seksistä. tämmöinen mentaliteetti on ollut vallalla jo iät ajat.
onneksi kuitenkin nykyään voi naiset puhua näin avoimesti asiasta. välillä minä vieläkin teen vähän sormipeliä itseni kanssa ja etenkin kun olin raskaana. joka kerta on kuitenkin tullut hiukan "morkkisolo" miehen puolesta mutta enhän minä toki vieraissa ole ollut :)
kehoitan ottamaan peilin käteen ja vilasemaan millainen se alapiä nyt sitten onkaan. etenkin kokeile mistä kohdasta tuntuu hyvälle (klitoris). Nykyäänkin olen tosi kritolis keskeinen kun nuorena opettelin..noloa myöntää.
saan orkkuja joka yhdynnässä kun yhdynnän lisäksi joka kerta hiplaan itse klitorista ja joskus ajattelen mun "fantasiajuttuja". Ja mikä parasta mieskin on hyvillään!! hänelle tulee heti paha mieli jos minä en kerkiäkään mukaan...vaikka sanon (tarkoitankin) ettei haittaa kun ihanaa oli silti :)
Kiihotun ja kostun kyllä läpimäräksi. Usein on niin kauhee kiima päällä, et suorastaan pyydän ja rukoilen miestä jo tulemaan sisään.
Aivan sama jatkaako mies siitä "kiusaamista" vai työntyykö sisään, jotenkin mun lataus aina lässähtää ja lopulta likomärkänä odottelen tyyliin hoh hoijaa, sais nyt jo.
Kaikkea ollaan koitettu, mut ei niin ei.
Kiihotun ja kostun kyllä läpimäräksi. Usein on niin kauhee kiima päällä, et suorastaan pyydän ja rukoilen miestä jo tulemaan sisään. Aivan sama jatkaako mies siitä "kiusaamista" vai työntyykö sisään, jotenkin mun lataus aina lässähtää ja lopulta likomärkänä odottelen tyyliin hoh hoijaa, sais nyt jo. Kaikkea ollaan koitettu, mut ei niin ei.
minäään miehen kanssa mutta yllättäen naisen kanssa sain...