Lue keskustelun säännöt.
ostin just seppälästä "lepakkopaidan" siinä sellaset hulmuavat hihat!
20.11.2009 |
käviskö paremmin farkkujen vai lekkareiden/sukkisten ja saappaiden kera?
Kommentit (2)
Ei taida vielä löytyä kaupoista ;-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
leggarit ja saappaat tai sitten ihan tiukat farkut + saappaat.